Ferre Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Een tijd geleden, in september/oktober zag ik een reclamefilmpje van Lupe Fiasco. wat me geluk al erg aansprak was het nummer Daydreamin' dat je er bij hoorde. Ik heb het album nu en ik vind het geweldig. De cover vond ik ook erg mooi gemaakt. Luep Fiasco is ook the horen in Touch The SKy van Kanye West, maar dat zei me toen nog helemaal niks. Ook staat hij op het album van Fort Minor. De nummers Intro Real Just Might Be OK Kick, Push I Gotcha The Instrumental He Say She Say Sunshine Daydreamin' Cool Hurt Me Soul Pressure American Terrorist The Emperor's Soundtrack Kick, Push II Outro Cover Links: NO PATTERN / CHUCK ANDERSON - Ontwerper van de cover. Lupe Fiasco - Zijn website. Lupe Fiasco ft. Jill Scott - Daydreamin' - Live optreden bij David Letterman. Over dat optrenden, je ziet hem (heftige) bewegingen maken met z'n handen en een beetje als dirigent (in het begin) te doen, alleen de rap is goed en Lupe is gewoon vet. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik vind Lupe Fiasco ook echt goed relaxt. Hij rapt over dingen waar andere rappers (naar mijn weten) nog niks mee gedaan hebben, ook vind ik het wel vet dat hij aan Skateboarden doet wat je niet vaak ziet bij rappers. Ook is het wel appart dat hij in zijn nummers (Teminste die ik heb gehoord) niet scheld wat toch wel in bijna elk rapnummer zit. Maar binnekort koop ik zijn album denk ik, hij lijkt me zwaar vet. Ook vette cover btw! Reageren
Ferre Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ook vind ik het wel vet dat hij aan Skateboarden doet wat je niet vaak ziet bij rappers. Ja. Ik noem hem de rapper met skateboard en bril. Beide verwacht je niet als je aan een rapper denkt. Ook vind ik hem origineel en hoor je instrumenten als violen. Ook dit is wel het laatste wat je verwacht van een rapper. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hé, die ken ik nog niet, ik ga gelijk even wat van hem luisteren. Hoeveel kost zijn nieuwe CD??? Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hé, die ken ik nog niet, ik ga gelijk even wat van hem luisteren. Hoeveel kost zijn nieuwe CD??? Free Record Shop - €19,99 Ook op de website van VanLeest gekeken, dezelfde prijs. Ook dezelfde site, alleen een andere skin. En dezelfde quotes bij het album Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb al een paar nummers van hem geluisterd. Hij scheldt inderdaad noit, dat vindt ik wel fijn. Lupe is wel een vette neger . De beats zijn geweldig, zijn stem is geweldig en de titels zijn geweldig. Reageren
Blink Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ferre, Een hele tijd geleden was Lupe Fiasco te zien bij Rayman is laat. Hij gaf een kort optreden. Hij zong Daydreamin'. En het is inderdaad een heel geweldig nummer. Of het nieuwe album van hem ook zo mooi is weet ik niet want ik heb het nog niet geluisterd. Misschien toch maar even doen van de week..... In iedergeval maakt Lupe Fiasco leuke en lekkere muziek Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Goede artiest met relaxte stem, hij gaat de top bereiken Reageren
RTS Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Zwaar relaxt! Dit is weer eens wat anders, veel beter als al die commerciele shit. Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb vanochtend ook een liedje gehoor van Lupe Fiasco. Dat van Kick, Push. Het is een vette song vind ik, geen wijvenshit enzo. Het is ook origineel dat hij skate, volgens mij is hij de enige die op de plank staat . Ik ga nog een liedje beluisteren en als ik 't een goed liedje vind koop ik z'n album. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.