Jump to content

GTA San Andreas - Help me A.U.B

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb Windows XP pentium 3.6 ofzoiets

en Nvidia Geforce 6200 en ook nog totaal ( c+d schijf ) ong. 17 GB vrij.

Maar toch moet ik GTA spelen met 640x480x32 spelen anders

reageert het spel sloom, bv rare zwarte uitsteeksels bij auto's of bij mensen,

Bewegen gaat ook sloom enz. Dus kan iemand mij helpen wat ik moet doen om

GTA normaal te laten lopen met 800x600x32 ofzo? Want dat vind ik al genoeg als ie maar

normaal reageert dan.

A.U.B help me mensen met verstand van graphics en computers plz.

Grz, Y

Geplaatst:

Zoals Ferre al zei kun je dit beter vragen in GTA San Andreas Hardware. Ik verplaats je topic daar naartoe zodat je snel geholpen kunt worden.

Heel veel succes! ;)

Geplaatst:

Hey,

ik heb Windows XP pentium 3.6 ofzoiets

en Nvidia Geforce 6200 en ook nog totaal ( c+d schijf ) ong. 17 GB vrij.

Maar toch moet ik GTA spelen met 640x480x32 spelen anders

reageert het spel sloom, bv rare zwarte uitsteeksels bij auto's of bij mensen,

Bewegen gaat ook sloom enz. Dus kan iemand mij helpen wat ik moet doen om

GTA normaal te laten lopen met 800x600x32 ofzo? Want dat vind ik al genoeg als ie maar

normaal reageert dan.

A.U.B help me mensen met verstand van graphics en computers plz.

Grz, Y

Hmm, deze specificaties zien er nochtans goed genoeg uit om GTA San Andreas op te draaien. Je kan misschien eens de nieuwste drivers downloaden op nVidia's site. Heb je vroeger al eens GTA San Andreas gespeelt en ging het dan wel goed? Verwijder dan eens in je User Files map het bestandje GTA_SA.set. Een andere oplossing zou ik niet weten, want je specs zien er goed uit; waarschijnlijk lukt het wel met je drivers updaten. :Y

Geplaatst:

Een spel is niet alleen afhankelijk van de videokaart en de processor, er zijn nog meer factoren waar je op moet letten bij de een computer. Denk dan bijvoorbeeld aan het werkgeheugen, heb je dat niet genoeg dan kun je het wel vergeten qua goedlopende spellen. De videokaart staat nog net boven het werkgeheugen, maar het werkgeheugen mag absoluut niet vergeten worden in de gaming wereld. Het kan dus wezen dat jouw videokaart en processor goed functioneren, waar ik ook niet op twijfel, want ze voldoen aan de aanbevolen eisen, maar over jouw geheugen weten we echter niks. Dit kun je opzoeken via de volgende stappen: 'Start > Uitvoeren > DXDiag > Systeem'. Kijk dan naar geheugen; dan zie je het aantal MB's aan geheugen. Deze moet voor een goedlopende computer minimaal 512MB hebben, aanbevolen is tegenwoordig toch wel 1024MB werkgeheugen.

Ook kan het liggen aan het feit dat je teveel programma's aan hebt staan terwijl je GTA San Andreas speelt. Zet wat van dat soort onnodige programma's uit zoals Msn en Internet Explorer, dit kun je in het taakbeheer uitzetten door de volgende stappen. Typ CTRL + ALT + DEL dan ga je naar processen dan kijk je welke het meeste geheugen op eet. Is dit niet San Andreas (GTA_SA.exe) of Explorer.exe, Svchhost.exe of een programma waarvan je zegt; die heb ik nodig. Dan kun je gerust iets uitzetten, de computer gaat er niet kapot van en uitzetten kan met delete, del. Verder is het aan te raden de instellingen op 1024×768×16 te zetten, als je nu met dit probleem kampt. ×32 is wel veel mooier als je kaart het aan kan, maar als het niet kan is een hoge resolutie op ×16 ook wel redelijk. In ieder geval wens ik je veel succes en mocht er nog wat wezen, rinkel maar aan mijn belletje dan kom ik je helpen. :puh:

Geplaatst:
Een spel is niet alleen afhankelijk van de videokaart en de processor, er zijn nog meer factoren waar je op moet letten bij de een computer. Denk dan bijvoorbeeld aan het werkgeheugen, heb je dat niet genoeg dan kun je het wel vergeten qua goedlopende spellen. De videokaart staat nog net boven het werkgeheugen, maar het werkgeheugen mag absoluut niet vergeten worden in de gaming wereld. Het kan dus wezen dat jouw videokaart en processor goed functioneren, waar ik ook niet op twijfel, want ze voldoen aan de aanbevolen eisen, maar over jouw geheugen weten we echter niks. Dit kun je opzoeken via de volgende stappen: 'Start > Uitvoeren > DXDiag > Systeem'. Kijk dan naar geheugen; dan zie je het aantal MB's aan geheugen. Deze moet voor een goedlopende computer minimaal 512MB hebben, aanbevolen is tegenwoordig toch wel 1024MB werkgeheugen.

Ook kan het liggen aan het feit dat je teveel programma's aan hebt staan terwijl je GTA San Andreas speelt. Zet wat van dat soort onnodige programma's uit zoals Msn en Internet Explorer, dit kun je in het taakbeheer uitzetten door de volgende stappen. Typ CTRL + ALT + DEL dan ga je naar processen dan kijk je welke het meeste geheugen op eet. Is dit niet San Andreas (GTA_SA.exe) of Explorer.exe, Svchhost.exe of een programma waarvan je zegt; die heb ik nodig. Dan kun je gerust iets uitzetten, de computer gaat er niet kapot van en uitzetten kan met delete, del. Verder is het aan te raden de instellingen op 1024×768×16 te zetten, als je nu met dit probleem kampt. ×32 is wel veel mooier als je kaart het aan kan, maar als het niet kan is een hoge resolutie op ×16 ook wel redelijk. In ieder geval wens ik je veel succes en mocht er nog wat wezen, rinkel maar aan mijn belletje dan kom ik je helpen. :puh:

Hey Summerbase,

Bedankt maar aan mn werkgeheugen ligt het volgens mij niet, 768 mb ram. Maar ik zal wel 1024x768x16 proberen dat heb ik trouwens nooit gedaan. Maar ik moest van iemand hierboven nvidia updates downloaden nou weet ik niet WELKE ik moet downloaden :S Zou je me kunnen helpen of.....?

Geplaatst:

Tuurlijk kan ik je helpen, op elk vlak waar op dit forum over gesproken wordt kan ik bijna iedereen helpen, omdat je van elkaar leert zeg ik altijd maar. Ik zal eerst wat voorkennis geven over een Driver; dit is zeg maar een programma dat er voor zorgt dat een programma of in dit geval een spel goed kan draaien met de hardware van de computer. Als je nog een oude driver hebt kan een nieuwe heel goed helpen, maar het kan uiteraard ook niet helpen, want veel verschil zit er echter niet in. Ik zal ook even uitleggen hoe je er aan komt.

Ga als eerst naar 'nVidia.com' dan klik je op 'Download Drivers'. Op die pagina zie je drie kolommen. In de eerste kolom staan acht opties; in dit geval kies je Graphics Driver. Dan komt de tweede kolom tevoorschijn. In jouw geval moet je kiezen voor 'GeForce and TNT2'. Dan komt de derde kolom tevoorschijn waar je het Windows besturingssyteem moet kiezen en dat is in jouw geval weer: Windows XP / Windows 2000. Klik dan op 'GO' en dan zul je met mijn stappen op 'deze' pagina uitkomen. Daar kun je de Driver downloaden en later op je computer installeren, verder is het niet erg moeilijk, maar probeer gewoon wat. :)

Geplaatst:

Bedankt, ik heb alles precies gedaan zoals je zei, ben het nu aan het downloaden. Is pas over 11 uur klaar :S Hij download op 1 kb/sec!! meestal +- 250 kb/sec Whahaha ach jja ik heb geduld dus.....

In ieder geval ERG bedankt! dat je de behulpzaamste gta-persoon bent kan ik zien ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...