Jump to content

Jay-Z

Recommended Posts

Geplaatst:

jayzie5.jpg

Met deze signature heb ik de SOTM van december gewonnen. Het was mijn eerste deelname en direct al gewonnen, i'm gooood 8) !

Wat vinden jullie van deze signature?

Geplaatst:

Prachtige signature heb je daar Lord of War. Wat ik ook mooi vind zijn die lijntjes vlakbij zijn gezicht, erg mooi in verwerkt. Veel verschillende vormen heb je gebruikt wat wel allemaal samen heel goed gecombineerd is. Dan het hoofd van Jay-Z. Lekker ingeblend zie ik, wat er wel erg vet uitziet. Volgens mij heb je her en der ook wat zitten smudgen. Gelukkig heb je aan de rechterkant van de signature het niet zo super druk gemaakt als aan de linkerkant, dit straalt nog wat rust uit en is lekker om naar te kijken. Je bent dus ook terecht de winnaar van SOTM. ;)

Geplaatst:

Auch.. Lekkere sig man. Jay-Z staat er een beetje in als een cartoon (weet niet of dit je bedoeling was). Ik vind het wel mooi, ook gave effecten erin geplaatst die allemaal goed bij de sig passen ^_^ . Je hebt goed gewerkt met rustig en druk. Zoals Levi al zei vind ik ook dat je dat goed hebt verdeeld. Je hebt verdient gewonnen :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...