Jump to content

Audio converter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb die tool geinstalleerd waarmee je alle liedjes van San Andreas ook afzonderlijk op mijn pc heb staan. Deze staan echter in het WinAmp-formaat (.ogg). Ik ben van plan deze liedjes op mijn ipod te zetten, maar deze accepteert geen .ogg's. Ik zoek dus een audio converter die geluidsbestanden omzet van .ogg naar .mp3 of .wma of iets vergelijkbaar.

Weet er iemand zo'n tool?

Alvast bedankt,

Blu3ice :cya:

EDIT:Ouch! Ik zie net dat ik gemist ben van topic. Kan een mod dit verplaatsen naar het Software-forum? Bedankt

>>> Door Dizzee: Komt in orde. ;)<<<

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Ey Blue3Ice,

Leuk idee om de liedjes uit San Andreas naar je Ipod te zetten. Helaas gaat dat niet zo lukken en heb je inderdaad een converter nodig.

De meeste converters moeten worden betaald maar met een een trialversie moet het ook wel lukken.

Ik heb net even voor je op Google gezocht en dit zijn de resultaten die ik voor je vond:

Google resultaten

Genoeg resultaten zo te zien. Mocht er niets voor je bij staan dan kan je altijd nog onderstaande gebruiken. Hiervoor moet je wel wat geld neertellen maar dan heb je wel goede kwaliteit. Eigenlijk is hij bedoeld om filmpjes vanaf je mobiel te converteren naar AVI bestanden. Maar een liedje converteren met dit programma is ook mogelijk.

Imtoo 3GP Converter

Mocht je nog vragen hebben of iets anders willen weten stuur me even een PM!

Blink

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...