Jump to content

Wat is de basketball-glitch

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bezig met de missie van Mad Dogg en ik zag dat je niet mocht saven daar ivm de basketball-glitch. Kan iemand me vertellen wat dat inhoudt?

Alvast bedankt :)

Geplaatst:

Dat heeft niets met die missie te maken...

Later krijg je Madd Dog's villa, en als je daar saved kan je nooit meer basketballen.

Geplaatst: (bewerkt)

nou als je daar savet dus Madd Doggs Crib, kan je nooit meer basketballen want de ballen verdwijnen :N

tenzij je New Game doet :puh:

EDIT: Lance Dance was me voor :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys

basketbal is niet verplicht ofso voor 100% maar het is gwn voor de lol

bekijk het als een soort minigame :Y

Bewerkt: door gangstabadboys

Je 'moet' niet basketballen, het is gewoon een soort minigame.

Je hebt het ook niet nodig om 100% te behalen.

XboxGta :cya:

EDIT: gangstabadboys was me voor ... :puh:

Bewerkt: door XboxGta
Geplaatst:

Ik zou het niet doen, basketballen is echt tof en op de grote velden kan je ook een challenge spelen ;)

Maar je moet het natuurlijk zelf weten, alleen als je ooit weer bedenkt dat je wilt basketballen zal je overnieuw moeten beginnen..

Geplaatst:
Challenge??

Waar kan dat? Ik heb het nooit gezien.....

Dat kan op de meeste basketball veldjes, ik raad je het veltje in East Los Santos aan (vlakbij Jefferson), deze is lekker groot. Om de challenge te starten moet je de basketball oppakken en dan op de scroll knop van de muis drukken. Er zal nu een rode marker verschijnen, vanaf hier moet je schieten, wanneer je raakt komt de marker ergens anders te staan, zo moet je steeds doorgaan totdat de tijd op is. In het begin heb je 1 minuut de tijd, en elke keer als je scoort krijg je 15 seconden extra. Je moet proberen zo'n hoog mogelijke score te krijgen. Er is verder geen beloning aan deze challenge verbonden.

Hier nog een plaatje van de basketball-court die ik bedoel:

bballra5.th.jpg

Geplaatst:
Ik sla daar zo vaak op en ik kan nog gewoon basketballen. :?

Tsja... Kijk, een bug/glitch hoeft niet bij iedereen voor te komen. Soms heb je geluk, en krijg jij de glitch niet. Zo is het ook met het basketballen, sommige mensen hebben gewoon geluk dat ze deze glitch nooit krijgen.

Overigens vind ik deze glitch niet zo'n probleem. Basketballen is natuurlijk wel leuk, maar ten eerste niet noodzakelijk voor het spel (je kunt ook zonder de 100% halen). Daarnaast: als je niet meer kunt basketballen, kan je gewoon een nieuwe game starten, of een savegame downloaden, en je kunt het weer wel.

Geplaatst:

Ik sla daar zo vaak op en ik kan nog gewoon basketballen. :?

Tsja... Kijk, een bug/glitch hoeft niet bij iedereen voor te komen. Soms heb je geluk, en krijg jij de glitch niet. Zo is het ook met het basketballen, sommige mensen hebben gewoon geluk dat ze deze glitch nooit krijgen.

Overigens vind ik deze glitch niet zo'n probleem. Basketballen is natuurlijk wel leuk, maar ten eerste niet noodzakelijk voor het spel (je kunt ook zonder de 100% halen). Daarnaast: als je niet meer kunt basketballen, kan je gewoon een nieuwe game starten, of een savegame downloaden, en je kunt het weer wel.

tenzij het niet kan natuurlijk ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...