Clowntje_93 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Gebruik je ook mods en dergelijke? Ja. Maar Dutchy heeft het al uitgelegt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik sla daar zo vaak op en ik kan nog gewoon basketballen. Tsja... Kijk, een bug/glitch hoeft niet bij iedereen voor te komen. Soms heb je geluk, en krijg jij de glitch niet. Zo is het ook met het basketballen, sommige mensen hebben gewoon geluk dat ze deze glitch nooit krijgen. Overigens vind ik deze glitch niet zo'n probleem. Basketballen is natuurlijk wel leuk, maar ten eerste niet noodzakelijk voor het spel (je kunt ook zonder de 100% halen). Daarnaast: als je niet meer kunt basketballen, kan je gewoon een nieuwe game starten, of een savegame downloaden, en je kunt het weer wel. tenzij het niet kan natuurlijk Sorry, maar ik snap je post niet. Als je de basketbal glitch hebt, is dat maar voor één savegame. Dus als je overnieuw begint, dan kan je weer gewoon basketballen (mits je natuurlijk niet wéér saved in Madd Dogg's Mansion). Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Maar dan moet je met verschillende save games kloten, ik zou zeggen, save daar gewoon niet, er is nota bene nog een savehouse vlak boven Madd Dogg's Crib, dus save daar dan gewoon als je dingen wil doen in Madd Dogg's Crib. Reageren
Suburban Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 maar ik heb een keer gesaved in dat huis ( van Mad Dogg ) en ik kan nog gewoon basketballen >>> Door Dutchy3010: Zie deze post van mij eerder in het topic...<<< Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Hoe moet je basketballen (ik ben 1 keer in het huis van madd dog gweest tijdens die missie en die had zon soort PS2, is dat daar op? En wanneer krijg je die zijn villa? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Je kan in Madd dog mansion, na de missie A home in the hills. Bewerkt: 8 januari 2007 door MASTERMIND Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Je kan in Madd dog mansion, na de missie A home in the hills. Bedankt, maar kun je nu basketballen met dat ps2 ding in zijn huis of moet je naar een plek gaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Je kan in Madd dog mansion, na de missie A home in the hills. Bedankt, maar kun je nu basketballen met dat ps2 ding in zijn huis of moet je naar een plek gaan In zijn huis kan je inderdaad basketballen. Daar is een trimzaal waar je dus kunt trainen, maar waar je ook kunt basketballen. Je moet gewoon even het huis doorlopen, en dan kom je hem vanzelf tegen . Reageren
Koen729 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Kan je na het saven daar nog wel ergens anders ballen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Je kan dan NERGENS meer basketballen... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Waarvoor dientd die viseo game dan? Waarmee hij aan het spelen was, de eerste missie dat je in zijn huis komt Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Waarvoor dientd die viseo game dan? Waarmee hij aan het spelen was, de eerste missie dat je in zijn huis komt Je bedoeld tijdens de missie van OG Loc, namelijk Madd Dogg's Rhymes, dat is niet Madd Dogg die daar aan het spelen is maar 1 van zijn guards. Het video spelletje dient eigenlijk gewoon voor plezier, je kan er een mooi highscore neerzetten, maar meer niet. Het is alleen voor de fun. In totaal zijn er 4 spelletjes, namelijk Go Go Space Monkey, They crawled from Uranus, Duallity en Let's Get Ready To Bumble. Je vind de spelletjes vooral in de vele bars, huizen, 24/7's en kleding winkels. Je kan er even lekker meespelen als je niks te doen hebt. Een tijdje geleden heb ik gevraagd aan Svenie dat deze games ook op Wikigta.org komen, Svenie is er nu druk mee bezig zegt hij. Dus binnenkort zal je daar meer informatie kunnen vinden over die minigames. Reageren
Godfather Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik denk als je dan toch nog wilt 'ballen' je ff een backup van je savegame moet maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.