Jump to content

Vraagjes over EE's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk 2 vraagjes over easter eggs, waarvan eentje niets met SA te maken heeft:

-Waarom heet het "easter egg"?

Als je easter egg vertaalt, krijg je "paasei".

Kan iemand me de naam verklaren?

-Ik zie bij het easter egg deel (en ik heb een groot deel van de pagina's afgezocht) veel mensen iets zeggen over een of andere grote EE.

Wat moet dat voorstellen? Is die nog niet gevonden ofzo? Kan iemand me daar A.U.B. een beetje informatie over geven?

Bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes over easter eggs, waarvan eentje niets met SA te maken heeft:

-Ik zie bij het easter egg deel (en ik heb een groot deel van de pagina's afgezocht) veel mensen iets zeggen over een of andere grote EE.

Wat moet dat voorstellen? Is die nog niet gevonden ofzo? Kan iemand me daar A.U.B. een beetje informatie over geven?

1: Dat vanwege de EE in GTA VC toen er letterlijk een EE in het spel zat

2: De EE is nog niej gevonden ja maar er zijn al heleboel topics over gemaakt veel valt er nix te zeggen ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst: (bewerkt)

Die klopt niet ;)

Het heet Easter Egg omdat Easter Pasen betekent en Egg betekent Ei.

Dus eigenlijk is het Paasei. ;)

Edit: Zover was je blijkbaar zelf al... Ik denk dat ze het Paasei genoemd hebben omdat het eigenlijk verassingen zijn in de game, grapjes, verwijzingen, etc.

Easter Eggs vind je trouwens zowat in elke game, niet alleen in GTA.

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:

Easter Egg vertaal je inderdaad in het Nederlands als "paasei". De traditie bij Pasen is dat er zogenaamd een Paashaas beschilderde eieren heeft verstopt en dat men (voornamelijk kinderen) die gaan zoeken. Pas dit toe op een spel als San Andreas en dan zie je misschien het verband al. Rockstar verstopt "eieren" (voornamelijk geintjes, in Vice City was zelfs letterlijk een paasei te vinden), die de spelers dan kunnen gaan zoeken. Het verband tussen deze geintjes en een echte paasei heeft er ongetwijfeld toe geleid dat die geintjes nu met die naam worden aangeduid.

Eventueel kan je op deze pagina van de engelse Wikipedia het ontstaan van de Easter Egg bekijken.

"De grote easteregg" zou een nog niet ontdekte easter egg zijn die volgens de geruchten door Rockstar expres in SA is ingezet. Deze zou nog niet ontdekt zijn waar velen dit al geprobeerd te vinden hebben. Men vraagt zich nu echter af of dit niet gewoon een stuntje van Rockstar is om mensen nog aan hun spel te verbinden.

Geplaatst:

''De grote Easter Egg'' is niet door Rockstar bevestigd. Het is een gerucht van mensen p een forum. Veel mensen houden van geruchten en gaan dan zeggen dat ze hebben gelezen dat er een grote Easter Egg in het spel zit. Maar die is er niet, toch zoeken mensen zich ziek naar die ene ''Easter Egg''.

Geplaatst:

Easter Egg vertaal je inderdaad in het Nederlands als "paasei". De traditie bij Pasen is dat er zogenaamd een Paashaas beschilderde eieren heeft verstopt en dat men (voornamelijk kinderen) die gaan zoeken. Pas dit toe op een spel als San Andreas en dan zie je misschien het verband al. Rockstar verstopt "eieren" (voornamelijk geintjes, in Vice City was zelfs letterlijk een paasei te vinden), die de spelers dan kunnen gaan zoeken. Het verband tussen deze geintjes en een echte paasei heeft er ongetwijfeld toe geleid dat die geintjes nu met die naam worden aangeduid.

Eventueel kan je op deze pagina van de engelse Wikipedia het ontstaan van de Easter Egg bekijken.

"De grote easteregg" zou een nog niet ontdekte easter egg zijn die volgens de geruchten door Rockstar expres in SA is ingezet. Deze zou nog niet ontdekt zijn waar velen dit al geprobeerd te vinden hebben. Men vraagt zich nu echter af of dit niet gewoon een stuntje van Rockstar is om mensen nog aan hun spel te verbinden.

Bedankt, nu snap ik het :)

De anderen ook bedankt, maar van jouw heb ik het meeste informatie :)

Geplaatst:

Die klopt niet ;)

Het heet Easter Egg omdat Easter Pasen betekent en Egg betekent Ei.

Dus eigenlijk is het Paasei. ;)

Edit: Zover was je blijkbaar zelf al... Ik denk dat ze het Paasei genoemd hebben omdat het eigenlijk verassingen zijn in de game, grapjes, verwijzingen, etc.

Easter Eggs vind je trouwens zowat in elke game, niet alleen in GTA.

Het is eastern egg he ik ontdekt

en eastern betekent oosterlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...