BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Na me Me vraag in het graphics forum heb ik een tut gevolgt . Ik vind hem best aardig Gelieve Tips en hints . Ps:Dit is een photofiltre werkje he ps: zie laatste bericht voor me laatste sigs Bewerkt: 1 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik kan er helaas geen Hints of Tips voor geven omdat ik geen Photophilter heb, maar ik kan wel een rate geven. Ik vind hem niet heel geweldig, de vrouwen moeten wat meer zichtbaar worden. De c4d? had je ergens anders neer moeten zetten, in de hoek ofzo, zodat het een flow aangeeft. De strepen vind ik ook niet echt er bij passen. Ik vind wel dat je tekst er perfect bijpast. En de kleuren geven me een warm gevoel. 7/10 Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Bedankt ripper . Ik vind iedergeval ook wel dat het voor mij nu ook wel redelijk gaat (zie mijn zelf gemaakte sig nu ) . En een 7 voor me aller eerste sig met Tut Ben ik er blij mee . Meer rates voor mij? Reageren
BangBros Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Bedankt ripper . Ik vind iedergeval ook wel dat het voor mij nu ook wel redelijk gaat (zie mijn zelf gemaakte sig nu ) . En een 7 voor me aller eerste sig met Tut Ben ik er blij mee . Meer rates voor mij? Je krijgt een 10 van me omdat je zo goed mee werkt en plaatje is uiteraard ook prachtig Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 who . Ik dacht niet nog eens zo'n cijfer te krijgen . Ik dacht dat verdient hij niet . Toch bedankt Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb weer drie nieuwe gemaakt :Pleese beoordeel me niet TE hard Hier komen ze Ik hoop zo erg dat jullie ze mooi vinden yo Ik hoop dat ik nou top cijfers haal :$ Ben benieuwd Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Sig 1 Hier zie ik gelijk al iets wat me niet echt aanstaat, en dat zijn de strepen door het gezicht van de render (de persoon in dit geval dus). Dat vind ik dus niet echt mooi staan. Verder is het wel een mooie en apparte achtergrond, maar alleen de blauwe vlek half over de achtergrond en half over de render vind ik minder. De tekst is hier wel oke. Cijfers Eerste indruk: 7.3 Achtergrond: 7.5 Kleuren: 7.8 Render: 7.5 Effecten: 6.8 Tekst: 7 Originaliteit: 7.5 Algehele indruk: 7.3 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Gemiddeld een 7.4. ________________________________________ Sig 2 Een zwart witte Sig, met een zelfde soort render (of is het ook dezelfde persoon... Ik denk een C4D render erin te zien zitten aan vooral de linkerkant. Daarnaast is alles een beetje dubbelop in de Sig. Dan heb ik het natuurlijk over de tekst en de render. Bij de render vind ik het wel grappig, bij de tekst vind ik het iets minder mooi. Je kunt wel schaduw bij de tekst doen, maar dan niet te ver er van af, zoals ik dat hier wel vind. Als laatste vind ik weer iets over de render niet mooi staan, in dit geval is dat die C4D. Cijfers Eerste indruk: 7 Achtergrond: 7.3 Kleuren: - Render: 7.5 Effecten: 7 Tekst: 6.5 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Da's een 7. ________________________________________ Sig 3 Nou, de laatste. Deze heeft qua achtergrond volgend mij een beetje dezelfde stijl als de eerste Sig. Alleen is hij hier heel veel drukker. De render zit ook een beetje achter een 'flapje' van de achtergrond, wat opzich wel redelijk mooi staat. De 'draadjes' door de Sig zijn best een leuke toevoeging, maar niet zo over de render (wat een zeurpiet he... ). De tekst is trouwens nauwelijks nog te zien. Ik denk dat je hem meer naar rechts had moeten verplaatsen, en misschien nog iets kleiner maken. Cijfers Eerste indruk: 7.5 Achtergrond: 7.8 Kleuren: 7.5 Render: 7 Effecten: 7 Tekst: 6 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 7.8 Eventuele bonus: 0.2 Aantal sterren: En voor de laatste een 7.5. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Bedankt man . Meer rates? Reageren
BigM Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 *bump sorry& Nog rates mensen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.