gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Met dit uiteindelijke resultaat ben ik erg tevreden. Het uitknippen van Nederland is nog het zwaarste werk voor me geweest. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Er mag er dus weer op los gerate worden! Tips blijven altijd welkom Groet Global Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ziet er grappig uit, alleen zie ik het liever wat strakker (netter). Bevel and Emboss is naar mijn mening wat overheersend en dan bedoel ik met name "Nederland". Ik zou het zo doen, dat het "Nederland" wel 3D is alleen met een lage setting van Bevel & Emboss. Tekst zou ik niet in "Nederland" zetten maar mooi rechtsonder naast Nederland met een mooi strak fontje. Verder good job en erg leuk bedacht. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Bedankt voor je tips .Levi. Ik heb er aan gewerkt, maar de tekst heb ik niet ernaast maar eronder gedaan. Was bang dat het anders té breed zou worden.. Edit: Heb het voorelkaar om de tekst ernaast te zetten. Meteen even de maten aangepast voor het Forum Global. Bewerkt: 2 januari 2007 door Global Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 *Dubbelpost* T zakt een beetje te ver naar benenden van de site. Wil iemand michien een rate geven? Tips zijn ook nog welkom Global Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Na de aanpassing is het plaatje platgedrukt.. Dat kan je oplossen door het plaatje te resizen terwijl je de shift knop ingedrukt houdt. Op die manier blijft het plaatje zegmaar in proportie.. Verder zou je misschien de tekst dezelfde kleur kunnen geven als het plaatje (of andersom), zodat het wat beter bij elkaar past. Verder vindt ik het wel een leuk idee, en is de sig aardig geslaagd.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bedankt voor je tips RonaldVC Ik heb er weer aangewerkt hier is het resulataat: 1. 2. Verder zou je misschien de tekst dezelfde kleur kunnen geven als het plaatje (of andersom) Zoals je ziet heb ik bij ''1'' de zelfde kleur tekst als het plaatje, dat van ''andersom'' vind ik lastig..Global Reageren
Rullez Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) (1) Afbeelding:9 Tekst:7 Overige:4 Sterren:3 Kleur Gebruik:6 Tips/Complimenten: Ik vind alles een beetje opgevouwen lijken, wie weet is dat een punt om aan te werken. Eind Cijfer 9,5 (2) Afbeelding:9 Tekst:5,5 Overige:4 Sterren:3 Kleur Gebruik:5 Tips/Complimenten: Het is weer opgevouwen, en wie weet had jij je naam ook oranje kunnen maken. Eind Cijfer 8,8 Rullez Bewerkt: 3 januari 2007 door Rullez Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Heey globa; opzicht is het wel een leuke sig . Alleen hij is wat leegjes . je hebt alleen nederland gemaakt en tekst . Overegens is die nederlands leuk.Met dat oranje:toepaselijk . En die schaduw erachter.Verder ben je nog bezig geweest met de tekst maar echt speciaal vind ik hem niet.Man hij is naar mijn mening te leeg eerste indruk Hm nederland .Enig hoor 6.5. Iets meer had wel gemogen tekst Je hebt iedergeval wel een mooie fond met witte achterkant en schaduw :Nice 8 kleuren blauw /oranje/zwart . Dat zijn de eenigste kleuren die ik zie .Zwak 6 + punten 3de en het lettertype trekt me aan . Jij hebt het bijde . Cool +1 punt cijfer Mijn manier van rate is anders . Van alle gegeven cijfers kijk ik welke je verdient + de >+< . Je krijgt van mij het cijfer van de eerste indruk 6.5 plus die eene bonus punt dat word een 7.5 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Mooie originele signature. Alleen ik zie nu dat je de tekst verplaatst hebt. Gtaforum.nl Dat is welke grootte ? 24 :O. Als ik jou was, zou ik het allereerste plaatje pakken, dus in de eerste post. En dan naast limburg :GTAForum.nl zetten. Size ongeveer 13 - 15 ergens er tussenin. Wat JIJ mooi vindt. Een 8/10 voor deze Signature ! KUTGW ~Whoop Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Bedankt voor al jullie tips en ratings Ik ga er weer aan werken! Ik vind alles een beetje opgevouwen lijken, wie weet is dat een punt om aan te werken. Ja ik weet 't daar heb ik een beetje moeite mee zoals RonaldVC ook al zij, ik moest iets met shift ingedrukt houden ik heb dus gewoon CTRL+T en dan als ik hem verklein Shift ingedrukt maar t helpt niet, mischien doe ik het wel helemaal verkeerd. Want er is niet echt verbetering met dat opvouwen. Zou fijn zijn als iemand me dat nog even goed kan uitleggen Want hij moet zowiezo kleiner anders is de sig weer té groot. Heey globa; opzicht is het wel een leuke sig . Alleen hij is wat leegjes . je hebt alleen nederland gemaakt en tekst . Overegens is die nederlands leuk.Met dat oranje:toepaselijk . En die schaduw erachter.Verder ben je nog bezig geweest met de tekst maar echt speciaal vind ik hem niet.Man hij is naar mijn mening te leeg Hallo Speciial Dat leegjes wil ik liever zo houden anders is het naar mijn mening weer wat té druk aan het worden. Voor mij is het zo rustgevend en niet storend.Mooie originele signature. Alleen ik zie nu dat je de tekst verplaatst hebt. Gtaforum.nl Dat is welke grootte ? 24 :O. Als ik jou was, zou ik het allereerste plaatje pakken, dus in de eerste post. En dan naast limburg :GTAForum.nl zetten. Size ongeveer 13 - 15 ergens er tussenin. Wat JIJ mooi vindt. Zo nou de laatste Whoop Zodra ik wat tijd heb zal ik kijken om de éérste sig te bewerken. Global. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 limburg staat erop dus is zeker goed en ik zag bij flevoland een stukje zwart erboven mag wel gefikst worden 9/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Naar mijn mening is hij wat simpel. Nederland staat er wel op, maar limburg is naar beneden gezakt (afgepakt door Luxemburg?? zonde van limburg. ) Min punten: Nederland's mooiste noemen ze limburg niet dat ik daar woon staat er een stukje niet op. Nederland is horizontaal uitgerekt. Te grote bevel en emboss. Te grote shadow onder nederland. Global text vind ik niet mooi staan. Plus punten: Origineel idee. GTA Forum is wel mooi. Opzich heb ik wel wat tips, voeg wat meer effecten toe, geef de text kleur de zelfde kleur als van Nederland. Anders stop je een grandiet over Nederland. Steek wat Echte Nederlandse spullen op het Nederland plaatje. Voor de rest heb ik weinig dingen te zeggen, ik vind het origineel maar daar blijft het bij.. 6/10 Bewerkt: 4 januari 2007 door -supremecars- Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Opzich heb ik wel wat tips, voeg wat meer effecten toe, geef de text kleur de zelfde kleur als van Nederland.Anders stop je een grandiet over Nederland. Steek wat Echte Nederlandse spullen op het Nederland plaatje. Ik heb aan je tips gewerkt supremcars Mooie originele signature. Alleen ik zie nu dat je de tekst verplaatst hebt. Gtaforum.nl Dat is welke grootte ? 24 :O. Als ik jou was, zou ik het allereerste plaatje pakken, dus in de eerste post. En dan naast limburg :GTAForum.nl zetten. Size ongeveer 13 - 15 ergens er tussenin. Wat JIJ mooi vindt. Ik weet niet of het helemaal is wat je bedoelde.. (ik heb het allereerste plaatje wal aangepast wat minder bevel & Emboss en schaduw. (tekst is nu 24, was 36) ps: Ik weet alleen nou nog steeds niet hoe ik er voor kan zorgen dat NL niet zo opgevouwen lijkt @Speciial_marc.5 Hij is nu wel wat minder leegjes Global. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.