Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

;) Hey Markoes,

Een dff bestand (waarin de data van een 3d object zit) kun je veranderen met verschillende 3d programma's. Rockstar zelf gebruikt 3dsMax om San Andreas mee te maken. Dit programma is erg duur maar wel zeer proffesioneel. Kun je hier niet aankomen, dan zijn er nog wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld Gmax. Dit programma is bijna hetzelfde als 3dsmax, alleen heeft het wat functies minder. Daartegenover staat wel weer dat het helemaal gratis is! De dff kun je importeren met de scripts van KAM, die hier voor 3dsmax te downloaden zijn. Kijk in de Master Tutorial List voor meer informatie en tutorials over GTA modding.

//> Edit: @hieronder, ik heb zelf 3dsmax.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

ik gebruik echt liever Zmodeler dan de 3ds max,

maar om de dff van auto's aan te passen gebruik ik liever SketchUp

Geplaatst:
;) Hey Markoes,

Een dff bestand (waarin de data van een 3d object zit) kun je veranderen met verschillende 3d programma's. Rockstar zelf gebruikt 3dsMax om San Andreas mee te maken. Dit programma is erg duur maar wel zeer proffesioneel. Kun je hier niet aankomen, dan zijn er nog wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld Gmax. Dit programma is bijna hetzelfde als 3dsmax, alleen heeft het wat functies minder. Daartegenover staat wel weer dat het helemaal gratis is! De dff kun je importeren met de scripts van KAM, die hier voor 3dsmax te downloaden zijn. Kijk in de Master Tutorial List voor meer informatie en tutorials over GTA modding.

//> Edit: @hieronder, ik heb zelf 3dsmax.

is dat eigelijk ook bevestigt dat rockstar 3DS max gebruikt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...