Pemp Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Kan iemand me helpen? Ik heb end of the line al gehaald alleen ik heb nog niet het toegangskaartje van Millie gekregen maar nu als ik met mijn Gimp Suit naar Millie Ga dan dan staat er alleen nog "here we go with the kinky shit" en daarna word het scherm zwart en staat er rechts onder "Prickle Pine" Maar Als ik loop hoor ik hem nog wel lopen en hoor ik alle radiozenders toeteren Enz. En als ik overnieuw moet beginnen steken ze maar een rotje in hun reet! Reageren
paul007 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Als ze zegt: ''Here we go with the kinky shit'' betekent dat ze hét gaan doen. Meestal wordt het beeld dan niet zwart. Teminste bij mij niet. Bij mij schud de camara heen en weer op het huis. En hoor je van die geluidjes . De tekst Prickle Pine die daarna rechtsonderin staat is het gebied waar je in zit. Dus dat moet niet zo'n probleem zijn denk ik. Ik snap het laatste deel niet van je vraag: ''Maar Als ik loop hoor ik hem nog wel lopen en hoor ik alle radiozenders toeteren Enz'' Als die loopt hoor je hem lopen. Dat lijkt me vrij duidelijk toch. Wat bedoel je met die laatste vraag? Greetzzz Reageren
Pemp Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik bedoel Millie komt naarbuiten Ze Gaan Hét doen en dan word het beeld zwart en blijft zwart en prickle pine rechts onder blijft ook staan... maar als ik met mijn Analogestick* beweeg Hoor ik CJ gewoon lopen en ik kan gewoon in een auto Is dit door gebruik van cheats? Edit: Ik Speel San An op Playstation Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik denk dat dit door cheats veroorzaakt wordt. Met een PS2 komen dit soort problemen niet vaak voor, omdat hij altijd de goede hardware heeft. Het beste kun je nu gewoon proberen alle cheats die je ingevoerd hebt nog een keer in te voeren, om ze te deactiveren. Gebruik ook geen cheat discs zoals Armax. Als dit nog niet werkt, zul je helaas opnieuw moeten beginnen. Zoals je ziet is cheaten vaak niet verstandig. Reageren
Twankala Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) je hoeft niet met haar te daten voor het kaartje. zoals ik het hieronder heb staan heb ik het gedaan en dan ben je binnen 5 minuten klaar! - als je het kaartje van millie wil hebben, moet je haar gewoon doodschieten. - als je dat hebt gedaan moet je saven - daarna word je opgebeld door woozie - die zegt dat je bij haar moet inbreken, maar dan moet je gewoon haar huis in gaan. - dan zie je de kaart daar vanzelf staan en is het al goed! succes!! Bewerkt: 3 januari 2007 door twankala Reageren
Pemp Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Maar hoe maak ik haar dood? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Stap 1: Rij naar haar huis, en date haar. Stap 2: Switch to AK-42/RPG/tank/anti-aircraft ding(dat wapen waarvan de voorkant ronddraait als je schiet) Stap 3:(Als je bij stap 2 de tank kiest, stap dan eerst in.. lol) Richt op haar lijf(beste is het hoofd, maar dan hoef je maar een keer te schieten, gevolg: minder fun) Stap 4: Druk op de knop om wapen te vuren en houdt deze een tijdje in(veel te lang dus! ) Stap 5: Controleer of ze ECHT, dood is.. zo niet, ga terug naar stap2 en pak een ander wapen dan bij de eerste keer Stap 6: GA DOOR met de fun in de rest van het spel Makkelijk he? haha, oja bij stap2 mag je ook andere wapens pakken, als ze maar veel te sterk zijn(shotgun, molotows, granaten enz.) Ok sorry, ben een beetje in een bijdehandte bui Bewerkt: 4 januari 2007 door Mythbuster Reageren
Pemp Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Kan je haar dan dood maken als er staat ''Here we go with the kinky shit''? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ehm, nee maar wel als je haar gewoon gaat daten(niet de gimp suit aan doen, maar gewoon net als normaal haar daten, maar haar doodschieten voordat de date voorbij is ) Reageren
Pemp Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Maar kan dat dan? ze mocht toch niet weten dat je niet die gast was die moest doodmaken in die missie dat je haar vriendje word? Én bij mij is ze er dan nooit, als ik niet met mijn gimp suit ga ik laat et zo wel even weten Adios Amigo! =============== Jeej Khep Breaking the bank at caligula's gehaald millie had me gedumpt TY All >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan op het forum. Graag in het vervolg de EDIT-knop gebruiken.<<< Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Maakt niet uit, Nadat je haar hebt gevolgd in die missie, word ze een gewone vriendin van je, dus kun je gewoon met haar daten, met of zonder die gimp suit aan. Dat was alleen nodig in de missie. En dat ze er neit is, komt omdat ze er gewoon niet is. Hier kun je vinden welke date thuis is en hoelaat. Woops, niet gezien dat je hem al uit had gespeeld Bewerkt: 4 januari 2007 door Proximitus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.