paul007 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hallo Allemaal, Wat is jullie ''Highest Media Attention''? Je kunt deze informatie vinden bij Stats in het menu. Hij staat bijna helemaal op het eind van het lijstje. Die van mij is National TV 4am. En die van jullie? Lijkt me wel lachen om te lezen. Ben benieuwd wat jullie hebben... Greetzzz Reageren
justinW Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik heb "Stuff Of Legends" ,het was erg leuk om het te doen. Ik ben benieuwd naar de anderen. Het zou me ook wel leuk lijken als je een lijst hebt met alle attention levels er op hebt Justin W Bewerkt: 1 januari 2007 door justinW Reageren
BigM Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Niet zo heel hoog volgends mij . National crisis (ik weet niet of ik het goed schijf) Reageren
Blizz Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb ook "Stuff Of Legends", weliswaar zonder cheats. Ik had gewoon de Rhino gestolen uit Fort Baxter. Reageren
jurr.p Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ik ook stuff of al legends Reageren
stefan0077 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ik heb pas goed heheheh ''Ufa Today Page 4'' Stefan0077, Cya Reageren
big brunelli Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 van mij stuff of legends Reageren
Godfather Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bij mij international news Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik dacht stuff of legends Reageren
weci Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb national crisis... Is dat hoog??? Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb pas Front Page of Local Paper Nog niet hoog dus Reageren
gtadealer Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik heb National TV news Reageren
keydog Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hier kunje zien hoever je nog moet gaan bij media attention voor de top te berijken: Ignored Boring Vaguely Interesting Local Paper Page 7 Front Page of Local Paper Vice Courier Page 2 Vice Courier Front Page Local TV 3 AM Local TV News Local TV Live Coverage UFA Today Page 12 UFA Today Page 4 Picture in UFA Today National TV 4 AM National TV News National TV Live Coverage International News National Crisis International Crisis World Event Stuff of Legends <<< hier zit ik Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Ik heb niet echt zo hoog ik heb aleennogmaar stuff of legends . Dat is toch niet zo hoog toch. EDIT: welkom op het forum Keydog Bewerkt: 8 januari 2007 door rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.