Jump to content

s.w.a.t

san andreas freak

Recommended Posts

Geplaatst:

:? alweer een vraag

waar kan ik deze vinden wat moet ik er voor doen om die te kunnen krijgen ik heb hem op wikigta gezien bij voertuigen en vraag me daarom af of ik hem wel eens kan zie

alvast heel erg bedankt :cya:_O_

Geplaatst: (bewerkt)

Nou,dat is de swat tank die je krijgt bij de missie: End of the line helaas krijg je hem ook alleen bij die missie om een gat in de muur te slaan. Maar als met de missie bezig bent kan je (met de tank) naar een garage gaan en saven :Y (maar dan heb je wel mission failed) ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:
Nou,dat is de swat tank die je krijgt bij de missie: End of the line helaas krijg je hem ook alleen bij die missie om een gat in de muur te slaan. Maar als met de missie bezig bent kan je (met de tank) naar een garage gaan en saven :Y (maar dan heb je wel mission failed) ;)

Je kan ook eerst de muur inbeuken, dan de Tank naar een garage rijden, en dan teruggaan.

Dan is het niet "Mission Failed", en je kan na de missie saven zodat je de tank hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...