san andreas freak Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 alweer een vraag waar kan ik deze vinden wat moet ik er voor doen om die te kunnen krijgen ik heb hem op wikigta gezien bij voertuigen en vraag me daarom af of ik hem wel eens kan zie alvast heel erg bedankt Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Nou,dat is de swat tank die je krijgt bij de missie: End of the line helaas krijg je hem ook alleen bij die missie om een gat in de muur te slaan. Maar als met de missie bezig bent kan je (met de tank) naar een garage gaan en saven (maar dan heb je wel mission failed) Bewerkt: 1 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Nou,dat is de swat tank die je krijgt bij de missie: End of the line helaas krijg je hem ook alleen bij die missie om een gat in de muur te slaan. Maar als met de missie bezig bent kan je (met de tank) naar een garage gaan en saven (maar dan heb je wel mission failed) Je kan ook eerst de muur inbeuken, dan de Tank naar een garage rijden, en dan teruggaan. Dan is het niet "Mission Failed", en je kan na de missie saven zodat je de tank hebt. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Je kan hem ook 'spawnen' met een Mod. als de Noobmode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.