Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
kun je de muziek in de auto van de radio ook verandere in je eigen muziek?

Hallo chivu :cya:

Hier zijn al meerdere topics over geweest, gebruik de volgende keer eens de zoekfunctie :)

Antwoord op je vraag:

Ja zeker dat kan! Korte uitleg

Je kunt al je ''mp3'' bestanden erin zetten.

-Sleep je nummers (die je in Sa wilt) naar het bureau blad (dat doe ik altijd) Vervolgens ga je naar Gta San Andreas User Files>Opent User Tracks en sleep je muziek bestanden erin. Dan start je Gta Sa op. In het hoofdmenu ga je naar>Options>Audio setup>User Track options>Scan User tracks dan start je gewoon je save game op en stap je in een willekeurige auto en ga ja naar de zender>User Track player.

Groet Global.

Bewerkt: door Global

ow sorry al ik de volgende x doen :bonk:

edit:

kun je de naam ook verandere

owja ik he geen radio in de auto geen geluid

Bewerkt: door chivu
Geplaatst:
ow sorry al ik de volgende x doen :bonk:

edit:

kun je de naam ook verandere

owja ik he geen radio in de auto geen geluid

Of je de naam kan veranderen weet ik helaas niet.

Heb je alleen in de auto geen radio? Of in het hele spel geen geluid?

Controleer eerst eens als je Gta Sa opstart: Options>Audio setup>Bij radio zijn alle blokjes van het volume wel gevuld?

Als je alleen in de auto geen muziek hoort, heb je bij Radio auto-Tuner wel op ''on'' staan? Als hij op ''off'' staat is het logies dat je geen radio hoort :puh:

Global :cya:

Geplaatst:

ik heb alleen geen geluid als radio maar als ik mijn eigen radio aan zet van user tracks heb ik wel geluid

Geplaatst:
ik heb alleen geen geluid als radio maar als ik mijn eigen radio aan zet van user tracks heb ik wel geluid

Vreemd. Heb je wel al gekeken bij: Radio auto-Tuner wel op ''on'' staat? En alle volume blokjes vol zijn?

Global.

Geplaatst:
ja alles staat goed maar ik hoor nog steeds niks

Was dat altijd als bij je Gta Sa? Of zomaar in eens? Is het alleen in Gta Sa of is dat bij alles?

ik heb sins vandaag san andreas en dat is alleen bij san andreas owja dat is ook bij gta vice city

edit:

ik kan ook niet mappen open zoals GTA3.img dan geeft hij een fout aan

er staat unable to find dir file

Geplaatst:
ik heb sins vandaag san andreas en dat is alleen bij san andreas owja dat is ook bij gta vice city

edit:

ik kan ook niet mappen open zoals GTA3.img dan geeft hij een fout aan

er staat unable to find dir file

Heb je al geprobeerd om beide games te herinstalleren? Als dat ook niet werkt probeer dan eens: Ga naar Gta San Andreas User Files>Verwijder gta_set Of probeer deze Patch.

Succes, Global.

programma geeft telkens weer dat er een bestand met dezelfde naam is gevonden

maar reageer even op mijn berichtje

edit:

lukt nog steeds niet

Geplaatst:

Heb je GTA San Andreas wel eerst goed verwijderd? Dit doe gewoon bij Start -> Configuratie Scherm -> Software. Verwijder daarna in C:/Documents and Settings/Program Files/Rockstar Games/ voor de zekerheid nog de GTA San Andreas map zodat je zeker weet dat er niets meer van San Andreas op je PC staat, soms worden bij een instalatie de oude bestanden niet overgeschreven met als gevolg dat het probleem zich ook na de instalatie voordoet.

Ik denk trouwens dat er iets mis is met je Radio bestanden, mocht het zijn dat je na de herinstalatie nog steeds hetzelfde probleem heb ga er dan mee terug naar de winkel. Opzich mag software alleen binnen 24 uur geruild worden, maar goed je kan je bij een niet goed werkend product altijd beroepen op de consumentenbond.

maar reageer even op mijn berichtje

edit:

lukt nog steeds niet

Kun je mischien iets duidelijker zijn? Vertel eens wat je precies gedaan hebt tot nu toe? Heb je al geprobeerd Gta Sa te verwijderen? Zoals je vast wel weet doe je dat via Start>Programma's>Uninstal Gta Sa maar kijk altijd onder Deze computer>Rechter muisknop op je harde schijf (bijv C)>Eigenschappen>Schijfopruiming>Meer options>Geïnstaleerde programma's>klik op ''opruimen''>Zoek vervolgens Gta op en verwijder hem. Zo weet je zeker dat hij helemaal van je pc is verwijderd.

Global.

Edit: Goliat was me voor. Wat typ ik toch weer langzaam :puh:

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
ja ik heb alles geprobeerd maarkt nog stees niet

geen radio geluid :N

Dan kan ik nog één oplossing verzinnen. Update je Driver van je geluidskaart. Het merk/fabrikant van je geluidskaart vind je door: Start>Uitvoeren>dxdiag>en klik op Beeldscherm. Als je de naam van je gluidskaart weet moet je even op de officïele site kijken bij Driver update's. (er bestaat ook een mogelijkheid dat je geluidskaart niet voldoet aan de systeemvereisten van Gta Sa, heb je daar al naar gekeken?)

Succes ;) Global.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...