Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er mischien iemand GIMP voor mij waar ik het kan downloaden? als jullie niet weten wat GIMP is laat dan maar zitten dat is een soort speciaale PhotoShop programma

Geplaatst:
Heeft er mischien iemand GIMP voor mij waar ik het kan downloaden? als jullie niet weten wat GIMP is laat dan maar zitten dat is een soort speciaale PhotoShop programma

Jep, je kan het hier downloaden. Verder is download.com eeb erg goede site. Bij 'search' zet je de naam van het programma, zoeken en voila, meestal vind je het! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hier, maar dit hoort in het graphics forum.(en met google had je het zo kunnen vinden)

EDIT: Velaro, moest je me nou voorsteken? :duh:

Bewerkt: door Die-hard
Geplaatst:

Jep, je kan het hier downloaden. Verder is download.com eeb erg goede site. Bij 'search' zet je de naam van het programma, zoeken en voila, meestal vind je het! :)

Heb je het zelf ook want als ik dat doe staat er dat ik ook iets anders voor nodig heb:S

Geplaatst:

Heb je het zelf ook want als ik dat doe staat er dat ik ook iets anders voor nodig heb:S

Hé, als ik de setup opende kwam er ook iets. Het was iets van mijn moederbord en BIOS die oud was ofzoiets en dat je het moest upgraden. Is het bij jou ook hetzelfde? Raar iniedergeval, ik heb dat programmaatje al eens gehad. Dit zou ik niet weten hoe op te lossen, sorry. :N

Geplaatst:
Mensen kan het maybe aub wat duidelijker? is snap er niks van als ik het download
Er is straks vast wel iemand die je kan helpen, maar eerst verplaats ik dit even naar 'Graphics Algemeen', aangezien het om een soort Photoshopprogramma gaat. ;)

Moved :sigaar:

Geplaatst:
Mensen kan het maybe aub wat duidelijker? is snap er niks van als ik het download

Jij bent nu juist de persoon die niet duidelijk is, ik denk dat je dus niet begrijpt hoe je met dit programma moet omgaan. Als dit zo is dan heb ik hier een link waar allemaal handleidingen staan, van instaleren tot het omgaan met..

GIMP Handleidingen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...