Gangsta Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Beste, Telkens als ik naar een website ga komt er deze venster: Het is vreselijk irritant... Het gebeurt bij ieder website die ik bezoek. Ik heb gewoon internet en die doet het perfect... Maar toch krijg ik ''bellen met casema''... Weten jullie een oplossing? Alvast bedankt. Reageren
Goliat Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Mischien helpt 't om de internet verbinding te verwijderen en opnieuw te instaleren. Doe dit gewoon met de setup in IE bij Extra -> Internet Opties -> Verbindingen -> Instellingen.. Het zou trouwens kunnen dat iemand een inbel verbinding heeft aangemaakt, of dit zo is kun je zien bij het Tablad verbingen in Internet Opties. Verwijder deze als dit zo is.. Heb je het probleem alleen in IE, want als dat zo is dan klopt er gewoon iets niet aan de settings van IE.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Nee ook bij Mozilla. De fout blijft maar komen... Reageren
Rullez Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Wie weet moet je echt even bellen met Casema, om te kijken of meer mensen deze fout hebben. Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.