Marijn- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 hey, ik heb een mod verkeerd geinstalleerd dus weer goed gemaakt met de backups enz. ,,als ik het spel opstart doet alles het goed tot dat ik naar buiten loop..dan loopt hij in eens vast en doet niks meer..(?) kan iemand me helpen plzzz!? thnk,, marijn Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Als ik het goed begrijp loop jij je huis uit en dan doet hij het niet meer? Dan raad ik je af om de mod eraf te halen, waarschijnlijk doet hij het dan weer. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Afraden, volgens mij bedoel je aanraden . Alleen heeft hij dát al gedaan... Bewerkt: 2 januari 2007 door VWO-er Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Als ik jou was zal ik de mod eraf halen en San Andreas opnieuw installeren, dan is denk ik het probleem verholpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.