Jump to content

stowaway ?/

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb problemen met de missie stowaway dat is de missie dat je met een motor in een vliegtuig moet rijden, het probleem is zodra ik start begind het vliegtuig te rijden en ik kan hem op geen 1 mogelijkheid meer inhalen, nitro enzo niks help :? kan iemand helpen???????????? _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Ik neem aan dat je hem op de PC hebt. Dit probleem komt (volgens mij) niet voor op de consoles.

Het probleem komt door de configuratie van je pc. Sommige pc's zijn niet in staat deze missie te voltooien omdat de vliegtuig verspringt.

Als eerste kun je de frame limiter uitzetten. Dit kan onder setup -> grapichs -> advanced.

Mocht dat niet werken kun je in het savegame aanvraag forum een aanvraag doen zodat iemand anders de missie voor je haalt.

Bewerkt: door HerrieM

Dat is een makkelijke missie. Je ziet het vliegtuig rijden en je moet rechts bij het vliegtuig blijven hangen. Het beste om snelheid te maken is om voorover te hangen op je motor. Dan kom je dichterbij en dan kan je in het vliegtuig komen door de laadklep te raken. Als je erin zit moet je de bewakers neerslaan, gebruik geen wapens, alleen slagwapens, want als je vuurwapens gebruikt ontploft het vliegtuig. Als je de laatste man hebt neergeslagen pak je zijn parachute en de bommen en gooi je een Satchel Charge in het vliegtuig. Spring uit het vliegtuig en druk op de afstandsbediening. Missie Voltooid.

Edit: Oh, ik zie dat het ergens anders aan ligt, maar daar heb ik geen verstand van....

Bewerkt: door Toni Caprioni

Probeer als je op je motor zit niet op die 'bewakers' te letten. Druk het pijltje omhoog steeds snel achter elkaar in. Dit helpt ook. Als je hier kijkt helpt het ook trouwens :puh:. Lukt hij nog niet en heb je hem op de PC? Ga naar het Savegame aanvraag forum en plaats hem daar. Daar zitten ook leden die je willen helpen om hem te doen.

.:^verkeerde link^:.

....::[Verbeterd]::....

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Ik neem aan dat je hem op de PC hebt. Dit probleem komt (volgens mij) niet voor op de consoles.

Het probleem komt door de configuratie van je pc. Sommige pc's zijn niet in staat deze missie te voltooien omdat de vliegtuig verspringt.

Als eerste kun je de frame limiter uitzetten. Dit kan onder setup -> grapichs -> advanced.

Mocht dat niet werken kun je in het savegame aanvraag forum een aanvraag doen zodat iemand anders de missie voor je haalt.

Het probleem komt in principe ook op de PS2 voor, maar alleen als je vanaf het begin gewoon rechtdoor richting het vliegtuig rijdt met alleen gas ingedrukt.

Ik kan 'm op 2 manieren halen wanneer ik het op de PS2 speel, dat kan verschillen voor de PC, aangezien die niet allemaal dezelfde 'power' hebben:

- Vanaf het begin rechtdoor rijden en dan het trucje door VWO-er beschreven: Knop naar voren blijven indrukken zodat CJ aërodynamisch op de motor gaat liggen (dus dichter op de motor zit). Hiermee haal je het vliegtuig zelfs makkelijk in. Het is overigens niet de bedoeling dat CJ blijft staan als je die knop naar voren indrukt.

- Vanaf het begin vol gas tussen de bewakers door, enigzins links of rechts van de opening blijven rijden en op het laatste moment naar binnen snijden om met de voorband de ramp te halen. In dit filmpje kan je het idee zien, alleen zou ik nog voor de kratten naar links rijden.

Wat dus niet werkt is gewoon gas geven vanaf het begin en verder niks. Het vliegtuig lijkt dan helemaal onhaalbaar te zijn, zo veel verschil in snelheid is er.

Geplaatst:

Gewoon de vaten vermijden:p

Zoals al eerder gezegt, rechts langs de voorwerpen rijden en dan op de topsnelheid het vliegtuig halen.

Geplaatst:

ik ga t nu ff proberen tankx all :bier:

aaight het is gelukt! ik heb zoals iemand zij de pijltoets vooruit vaak ingedrukt net het benodigde betje snelheid om t tehalen iedereeen bedankt voor de hulp :tu::tu:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...