Jump to content

GTA voor de WII gaaf of nie?


kamranoi

GTA voor de wii leuk of nie  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. zouden julie GTA op de wii willen hebben?

    • ja,want dan moet ik zelf bewegen
      7
    • nee,wat een stomme poll
      13
    • srry geen keuze
      2


Recommended Posts

mij lijkt GTA op de wii vet gaaf maar het gaat voor om wat jullie gaaf vinden dus stemmen maar :*D

>>> Door SummerBase: Het zou inderdaad erg leuk wezen, maar dit hoort volgens mij niet echt thuis in het 'Vice City Stories General' forum. Want het spel is nou eenmaal niet gemaakt voor de Wii, maar het is best een goede poll dus ik wil hem niet gaan sluiten of verwijderen. Daarentegen verplaats ik hem naar het 'GTA IV General Forum'. Dat is immers het forum van een GTA die nog moet komen, dus daar is nog wel een kans dat GTA naar de Wii gaat. Als je alles nog niet helemaal snapt kun je natuurlijk ook nog even de 'ForumFAQ' er op na lezen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me niet echt leuk want nu als ik thuiskom van school plof ik neer op mijn bed en ga ik lekker relaxt GTA liggen doen(of andere games :bonk: ). Als GTA op de wii komt wil je GTA spelen en dan moet je voor zo'n stom ding gaan staan dansen. Lijkt me echt niks. Gamen moet wel relaxt blijven en geen dansshow worden. De wii spreekt mij totaal niet aan, ik vind het echt een dom apparaat.

Als ik er een zou krijgen zou ik hem ook niet houden maar meteen verkopen.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me niet echt leuk want nu als ik thuiskom van school plof ik neer op mijn bed en ga ik lekker relaxt GTA liggen doen(of andere games :bonk: ). Als GTA op de wii komt wil je GTA spelen en dan moet je voor zo'n stom ding gaan staan dansen. Lijkt me echt niks. Gamen moet wel relaxt blijven en geen dansshow worden. De wii spreekt mij totaal niet aan, ik vind het echt een dom apparaat.

Als ik er een zou krijgen zou ik hem ook niet houden maar meteen verkopen.

Boris H.

Weet je überhaupt wel hoe je speelt op de Wii? Bij een normaal spel blijf je gewoon rustig zitten, terwijl je met de Wii Mote kleine polsbeweginkjes maakt. De uitzonderingen daarop zijn de partygames als Wii Sports en Wii Play.

Of ze moeten een aparte versie maken voor de Wii, maar dan zou ik hem nog niet kopen omdat ik de graphics op de Wii gewoon slecht vind.

De Wii is krachtiger dan de Xbox 1, waren de games daarop lelijk? Ik dacht het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik zou GTAIV graag exclusief voor de PS3 Xbox360 en PC houden niet voor Wii

Hoezo? Je hebt er toch geen last van als GTA IV naar de Wii komt? Of gun je het de Wii-bezitters gewoon niet?

Link to comment
Delen op andere websites

De Wii is krachtiger dan de Xbox 1, waren de games daarop lelijk? Ik dacht het niet.

Maar ik bedoel het eigenlijk meer in vergelijking met de xbox 360 en playstation 3. Kunnen ze wel weer gaan zeggen dat het om de gameplay gaat, maar de meeste mensen zullen toch naar de graphics kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die alleen naar de graphics kijken hebben naar mijn idee geen verstand van het beoordelen van games.

Ik beoordeel games niet alleen op hoe het eruit ziet, maar ook hoe je het speelt, en misschien kan het op de Wii wel erg lekker spelen, dat weet je niet..

Lijkt me niet echt leuk want nu als ik thuiskom van school plof ik neer op mijn bed en ga ik lekker relaxt GTA liggen doen(of andere games crazy.gif ). Als GTA op de wii komt wil je GTA spelen en dan moet je voor zo'n stom ding gaan staan dansen. Lijkt me echt niks. Gamen moet wel relaxt blijven en geen dansshow worden. De wii spreekt mij totaal niet aan, ik vind het echt een dom apparaat.

Als ik er een zou krijgen zou ik hem ook niet houden maar meteen verkopen.

Boris H.

Je zegt dat, als je er een zou krijgen, je hem gelijk zou door verkopen.. Hoe weet je dan hoe het speelt? Want blijkbaar heb jij nog nooit 1 game op de wii gespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me niet echt leuk want nu als ik thuiskom van school plof ik neer op mijn bed en ga ik lekker relaxt GTA liggen doen(of andere games :bonk: ). Als GTA op de wii komt wil je GTA spelen en dan moet je voor zo'n stom ding gaan staan dansen. Lijkt me echt niks. Gamen moet wel relaxt blijven en geen dansshow worden. De wii spreekt mij totaal niet aan, ik vind het echt een dom apparaat.

Als ik er een zou krijgen zou ik hem ook niet houden maar meteen verkopen.

Boris H.

Ik ben het helemaal met je eens. Mij doe je echt geen plezier met zo'n ding.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...