King Room Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik heb weer is een signature gemaakt.. Heb er best wel veel aan gedaan.. en vind ze ook wel redenlijk gelukt.. maar wat vinden jullie.. V1 V2 Dit zijn wel weer me eerste signature sinds 2 maanden geleden!! King RoomProductions Bewerkt: 9 april 2007 door King Room Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Sig 1 De Sig is een beetje druk vind ik, misschien wel wat té druk als je het mij vraagt. En als je hem hier showt hoef je er toch gee anti-rip op te plaatsen? Ik zie nog dat je iets met een Custom Shape hebt gemaakt, waar Spiderman dan uitkomt. De achtergrond heeft nog de kleuren van Spiderman, maar de Shape juist weer niet, en dat is natuurlijk wel wat minder. De Shape zelf vind ik ook niet echt mooi, de zwarte rand eromheen staat echt niet... Ik denk dat de Sig zonder dat nog mooier was geweest. En ik weet niet of het nodig is, de tekst 'Spiderman Design'. Mwah, zeker niet één van je beste designs. Cijfers Eerste indruk: ............ 7.0 Achtergrond: .............. 7.2 - Brush enz: ................. 7.3 - Overige dingen: ......... 7.0 Kleuren: ..................... 6.2 - Zelfde kleuren: ........... 6.0 - Overige dingen: ......... 6.5 Render: ..................... 7.4 - Plaatsing: ................. 7.8 - Inblenden: ................ 7.3 - Overige dingen: ........ 7.0 Tekst: ........................ 7.1 - Lettertype: ................ 7.0 - Plaatsing: .................. 6.8 - Overige dingen: ........ 7.5 Originaliteit: .............. 7.0 - Stijl van Sig: ............. 7.0 - Vernieuwend: ............ 7.0 Algehele indruk: ........ 6.0 Eventuele bonus: ......... - Aantal sterren: ............ Eindresultaat: ............ 6.8 ________________________________________________________ Sig 2 Deze vind ik er eigenlijk meteen wel beter uitzien dan de eerste. Misschien dat dat 'plastic-wrap' uitziende links van de render wat minder had gekunt. De render zit mooi in de Sig, die donker is, maar je hebt het licht in zijn ook goed gedaan. Weer had van mij 'Spiderman Design' er niet op had hoeven staan. Over het algemeen vind ik hem best geslaagd, de scanlines voegen trouwens nog een extra effectje toe, waardoor de Sig nog wat mooier is. Misschien had je het bij de render wat weg moeten gummen. Alleen jammer dat de andere tekst een beetje onder de border wegvalt. Over deze Sig ben ik wel tevreden! Cijfers Eerste indruk: ............ 8.0 Achtergrond: .............. 7.7 - Brush enz: ................. 7.5 - Overige dingen: ......... 7.8 Kleuren: ..................... 7.6 - Zelfde kleuren: ........... 7.8 - Overige dingen: ......... 7.5 Render: ..................... 7.9 - Plaatsing: ................. 8.0 - Inblenden: ................ 8.3 - Overige dingen: ........ 7.5 Tekst: ........................ 6.3 - Lettertype: ................ 7.0 - Plaatsing: .................. 6.0 - Overige dingen: ........ 6.0 Originaliteit: ................ 7.8 - Stijl van Sig: ............... 8.0 - Vernieuwend: .............. 7.5 Algehele indruk: .......... 8.3 Eventuele bonus: ......... 0.3 Aantal sterren: ............ Eindresultaat: .............. 8.0 ____________________________________________________________________________De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer. De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp. Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Bewerkt: 2 januari 2007 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.