Jump to content

Sunshine garage?


Godfather

Recommended Posts

Hey Pimpie_007, welkom op het Forum!

Bij de Sunshine Garage heb je niet echt missies, maar meer dingen die je kunt doen:

  • Import Garage
    Hier heb je een lijst met auto's die je moet zoeken in het spel, en terug brengen naar de Garage.
  • Vice Street Racer
    Hier kun je races uitzoeken om te racen.

Deze dingen zijn overigens volgens mij allemaal nodig voor de 100% in Vice City.

Hier nog een kaart waar je de Sunshine Garage kunt vinden (klik voor vergroting).

sunshinegarageha6.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heey weten jullie waar ik de sunshine garage kan vinden en wat ik daar voor missies moet doen??

Een paar topics onder dit topic bestond al een soortgelijk topic over de Sunshine Auto's, gelieve de volgende keer de zoekfunctie te gebruiken en indien je dan nog vragen heb gewoon in dat topic stellen. Het topic waar ik het over heb vind je hier. Ik zal mijn reactie die ik daar heb gegeven hieronder ook nog voor je neerzetten.

Dit autobedrijf is eerst eigendom van B.J. Smith, voordat Tommy het overkoopt. Het bedraagt overigens de kosten van $50.000. Maar het brengt op tot $9.000, althans na de vier import lijsten. Overigens bevind de Sunshine Garage zich tussen Little Havana en Vice Port. De garage heeft overigens in totaal 4 garages voor 10 auto's. Heel veel plezier ermee!

fhhah8.png

Je vroeg ook nog eat voor missies je daar moet doen. In totaal krijg je hier twee missies alhoewel het soms meerdere onderdelen bevat. De eerste missie betreft Import garage. De importlijsten worden pas mogelijk gemaakt nadat je Sunshine Auto's hebt gekocht. Je kunt een auto inleveren door op hier op het lijstje te kijken, de auto op te zoeken en naar de garage te brengen. De deur zal open gaan en je kunt de auto naar binnen rijden. Voor iedere voltooide lijst wordt de dagelijkse hoeveelheid geld bij Sunshine Auto's hoger, en krijg je een speciaal voertuig. De tweede missie heet Vice Street Racer. In de garage van de Sunshine Garage vind je een vreemde kaart van Vice City. Ga in de marker ervoor staan om te kiezen uit een zestal streetraces, druk dan op de claxontoets om de race te beginnen. In elke streetrace race je tegen drie andere wagens, dit zijn altijd sportwagens als de Infernus, de Cheetah en de Banshee. Wanneer je als eerste eindigt, krijg je het viervoudige van het entreegeld als prijs, als je verliest ben je je geld kwijt. Je mag zelf een voertuig uitkiezen waarmee je wilt racen. Overige informatie hierover zoals de plattegronden zoals je gaat racen vind je op deze pagina. Ik wens je er heel veel succes en plezier bij!

Edit: Zie dit maar als aanvulling...

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...