Jump to content

up up and away

ErnstJ

Recommended Posts

na de missie up up and away krijg je een helikopter die je moest stelen. maar na die missie zit er geen magneet meer aan. kan je nog ergens een helikopter krijgen met een magneet????

Ik vroeg me dat idd. ook al af. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n heli maar voor 1 missie maken, aan de andere kant: ik ben hem nergen meer tegen gekomen.

Er zit (voorlopig?) niets anders op dan die missie opnieuw de spelen, te falen en dan die heli in de hangar van de Airstrip te zetten. (en hopen dat die magneet dan niet verdwijnt)

Delen op andere websites

hey mensen ik heb alle missies al gedaan maar ben die missie van up up an away niet tegen gekomen moet je daar eerst een rijbewijs voor hebben ofzo en ga nou ook niet gelijk zegge dat ik hum dan nog niet uitgespeeld heb want ik heb die credits allemaal al gehad dus :lol:

Delen op andere websites

hey mensen ik heb alle missies al gedaan maar ben die missie van up up an away niet tegen gekomen moet je daar eerst een rijbewijs voor hebben ofzo en ga nou ook niet gelijk zegge dat ik hum dan nog niet uitgespeeld heb want ik heb die credits allemaal al gehad dus :lol:

Up, Up and Away is een Robbery-missie (bij het groene $-teken bij The Four Dragons)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...