Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wat vraagjes over auto,s in gta sa zetten.

Hoe zet ik ze erin.

En als ik bijv een BMW donloaden, kan ik dan zelf bepalen welke auto hij vervangt?

Geplaatst:

Dat kan je inderdaad zelf bepalen door de naam van de bestanden te wijzigen. Je krijgt in je download twee bestanden, een dff bestand en een txd bestand, bijvoorbeeld blista.dff en blista.txd. Om deze auto te installeren op de (in dit geval dus) blista moet je de orginele bestanden vervangen in de gta3.img zoals in deze tutorial uitgelegd wordt. Wil je hem op een andere auto installeren? Wijzig dan de naam van het bestand bijvoorbeeld naar cheetah.txd en cheetach.dff maar let op: niet alle namen spreken voor zich, bijvoorbeeld bij de andromada heten de bestanden androm.dff en adrom.txd. Je kunt de codenamen vinden op wikigta, zoals hier bij de adromada. Toch raad ik je aan de mod te installeren op de auto die je aangewezen wordt, zodat bijvoorbeeld collision bugs voorkomen worden.

Geplaatst:

Wat doen die bugs dan met de Gamplay en de cd zelf?

@ Je kan alleen niet zien op elke site welke auto wie verangt, wat moet ik daarzo mee doen?

Rullez :t

Geplaatst:
Wat doen die bugs dan met de Gamplay en de cd zelf?

@ Je kan alleen niet zien op elke site welke auto wie verangt, wat moet ik daarzo mee doen?

Die bugs kunnen op zich niet kwaad, het zou kunnen zijn dat de auto anders tastbaar is dan dat hij eruit ziet. Als je backups's maakt kun je altijd je spel weer herstellen. Met je CD gebeurt met modding op de pc nooit wat, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. En je kunt bij elke automod zien welke auto die vervangt, want in de download zitten de bestanden *.dff en *.txd. Op de plaats van het sterretje staat de naam van de auto die hij hoort te vervangen ;)

Geplaatst:

je kan ook gewoon sami downloaden en dan kan je zelf kiezen welke (bijv.)auto je wil vervangen maar je moet geeen vliegtuigen door auto's vervangen want da helpt niej dat had k n x :bonk:8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...