Jump to content

Rate me siggy's!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar sig's gemaakt, en ik hoop dat jullie ze even willen raten. Ze zijn allemaal gemaakt met Adobe Photoshop 6.0, aangezien ik hogere versie's niet kan gebruiken op mijn computer. (Windows Millenium/2000)

Hier zijn de signatures!

Een Grunge Signature:

1. KillzonePNG.png

Een Tech Signature:

2. Tech-GIF.gif

Bovenstaande sig is gemaakt zonder Brushes, de meeste Tech Brushes zijn namelijk niet compatible met Photoshop 6.0 :puh:

3. TekkenXarpiusPNG.png

Een tut van Arjan/Arjen: (Sorry dat ik dat niet weet :puh:)

4. PSF2PNG.png

En de laatste:

5. puncherbmp.jpg

Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te raten, ik ben allang blij met wat tips voor 1 sig :)

Bewerkt: door Xarpius
Geplaatst: (bewerkt)

Grunge Signature

Ziet er leuk uit. Alleen het witte van de brush in het midden heb je een beetje te fel gemaakt. Fel staat opzich wel leuk, maar dan zou je je render er meer voor moeten zetten (meer naar het midden dus). Nu staat het zo vel in het midden, en dat vind ik wat minder. De render zelf had misschien wel wat meer ingeblend kunnen worden. De tekst heeft een goed lettertype wat past bij de rest van de Sig. De border is goed, maar ik vind het mooier om het een stukje uit te gummen op de plaatsen waar de render zich bevindt.

Eindcijfer: 7.8

Tech Signature

Allereerst is het wel leuk gedaan, met die animatie-effecten met je Sig. En het verhaal, waar het over gaat, vind ik ook eigenlijk best wel goed passen bij de stijl (tech dus) van je Sigie. De border heb je ook getecht zo te zien. :puh:

Eindcijfer: 7.5

Nummer 3

Die stijl herken ik wel uit een Tut. Ik weet niet of je met de tekst over de Tut van Arjen deze Sig of de volgende bedoeld, maar ik herken de stijl gewoon. :cab: De achtergrond is goed gedaan, maar de render vind ik wat minder. Er is wat te veel mee gedaan, waardoor hij wat te onscherp is geworden, en er zitten teveel dingen overheen. Als je veel layers over je render hebt, kun je eens kijken of je soms wat weg kunt gummen over de render heen, om het allemaal niet over de render heen te laten komen. Verder vind ik de tekst wat te veel opvallen, verlaag bijvoorbeeld de Opacity een beetje.

Eindcijfer: 7.9

Nummer 4

Of was dit dan toch de Tut van Arjen :? . Deze Sig herken ik ook wel uit een Tut, weet alleen niet meer of hij nou van Arjen is ja of nee. Het is een simpele Sig met twee golvende lijnen door de Sig heen, aan de linkerkant wat lichter dan aan de rechterkant, en nog een render en een tekst erbij. Tja, gewoon best simpel eruitziend, maar toch best leuk.

Edincijfer: 7.5

De laatste

Ziet er best goed uit. De achtergrond is wel leuk, alleen er bevalt me iets niet helemaal aan, weet alleen niet precies wat. Misschien een beetje een verkeerde brush gebruikt (of is het geen brush). Nouja, ik vind 'm dus wel goed, maar iets zit me dwars. Maar ik ga maar even door naar de render, en die heb je best goed gedaan vind ik. Al die witte vlekjes om de render heen zien er grappig uit. Het lijkt alleen aan de linkerkant van de Sig een beetje recht afgesneden allemaal, wat ik dus wat minder vind. De tekst is wel redelijk, misschien alleen weer iets te opvallend.

Eindcijfer: 8

Zo, hehe, over alle Sigs even mijn mening gegeven. En het is trouwens Arjen. ;)

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Wow! Harstikke bedankt voor het raten man! Hier kan ik mee vooruit :) Top! Ik bedoelde ook de 4e de tut van Arjen, de 3e was een tut van Lord Of War. Nogmaals bedankt voor het raten! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...