Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe moet je een mod installeren? Ik wil nu dus de Angel Pine snow mod installeren maar ik snap het niet :?

EDIT: Oh shit, dit moest in modding help *I think*

Bewerkt: door Koen-

Hey Koen,

Als je een mod download van het internet, download je die vrijwel altijd in een ZIP of een RAR bestand. Dit is een archief, wat je kunt vergelijken met een doos, je moet eerst de spullen eruit halen voordat je ze kunt gebruiken. Dit ''uitpakken'' gebeurt met het programma winrar. Je hebt nu ineens een paar verschillende bestanden, bij de angel pine snow mod zijn dit allemaal txd bestanden. Deze moet je vervangen in de gta3.img, zoals in deze tutorial uitgelegd wordt ;)

//> Edit: Matiscus of JGS, duw dit topic even naar hulp aub ^_^

Bewerkt: door Wazuup

Dat moet ik kopen? :duh:

EDIT: Nvm, ik heb het gedownload. Ik ben nu bezig die tut te volgen, ik hou jullie op de hoogte ;)

Bewerkt: door Koen-
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand dat ik opnieuw heb gepost :sst: Maargoed, bij het laden/new game starten krijg ik de melding 'in GTAsa.exe (of hoe die file ook heet :cab:) is een fout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak.

Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand dat ik opnieuw heb gepost :sst: Maargoed, bij het laden/new game starten krijg ik de melding 'in GTAsa.exe (of hoe die file ook heet :cab:) is een fout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak.

Post toch maar niet dubbel, je eerste post was pas een uur geleden, en leden zien je post dat nog wel hoor ;) In ieder geval is er iets fout gegaan. Lees de tutorial aub heel precies door, en volg stap 1 t/m 7 met alleen txd bestanden niet niet dff bestanden. Het kan ook zijn dat je versie twee hebt van San Andreas, dan moet je downgraden met deze patch.

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...