Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hoe moet je een mod installeren? Ik wil nu dus de Angel Pine snow mod installeren maar ik snap het niet EDIT: Oh shit, dit moest in modding help *I think* Bewerkt: 2 januari 2007 door Koen- Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hey Koen, Als je een mod download van het internet, download je die vrijwel altijd in een ZIP of een RAR bestand. Dit is een archief, wat je kunt vergelijken met een doos, je moet eerst de spullen eruit halen voordat je ze kunt gebruiken. Dit ''uitpakken'' gebeurt met het programma winrar. Je hebt nu ineens een paar verschillende bestanden, bij de angel pine snow mod zijn dit allemaal txd bestanden. Deze moet je vervangen in de gta3.img, zoals in deze tutorial uitgelegd wordt //> Edit: Matiscus of JGS, duw dit topic even naar hulp aub Bewerkt: 2 januari 2007 door Wazuup Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Dat moet ik kopen? EDIT: Nvm, ik heb het gedownload. Ik ben nu bezig die tut te volgen, ik hou jullie op de hoogte Bewerkt: 2 januari 2007 door Koen- Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand dat ik opnieuw heb gepost Maargoed, bij het laden/new game starten krijg ik de melding 'in GTAsa.exe (of hoe die file ook heet ) is een fout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand dat ik opnieuw heb gepost Maargoed, bij het laden/new game starten krijg ik de melding 'in GTAsa.exe (of hoe die file ook heet ) is een fout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak. Post toch maar niet dubbel, je eerste post was pas een uur geleden, en leden zien je post dat nog wel hoor In ieder geval is er iets fout gegaan. Lees de tutorial aub heel precies door, en volg stap 1 t/m 7 met alleen txd bestanden niet niet dff bestanden. Het kan ook zijn dat je versie twee hebt van San Andreas, dan moet je downgraden met deze patch. Bewerkt: 2 januari 2007 door Wazuup Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Idd, ik heb versie 2 EDIT: Nog steeds niet... Bewerkt: 2 januari 2007 door Koen- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.