Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 heej ik zat een beetje info te zoeken en toen kwam ik dit tegen . weet niet of het waar is maar ja tis wel grappig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Lijkt ten eerste niet egt op gta en zo wel lijkt me Heel nep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 die is zo duidelijk , die screen is van een hangar in vice city overlapt met een achtergrond van vinewood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 die is zo duidelijk , die screen is van een hangar in vice city overlapt met een achtergrond van vinewood nej okej bedankt want ik wou effe weten of het echt waar was. wat mij betreft mag hier een slot op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Hoho, hoho. Die achtergrond is standaard bij je Photo's uit San Andreas. Hij is volgens mij gemaakt vlakbij die gigantische schotel. Hij zou best wel eens echt kunnen zijn geweest, als die schotel niet zo fel was, en de rest donker. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Op de lil' probe in staan, naar de UFO kijken, bukken en foto schieten. Leuk geprobeerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 is hij nou echt of nep?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Het is nep En het lijkt ook zeer NEP Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 yah right <_< , en se7en zegt net dat ie echt kan zijn dus wat moet jij er dan vanaf weten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ro18 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 heej ik zat een beetje info te zoeken en toen kwam ik dit tegen .weet niet of het waar is maar ja tis wel grappig nee man das gewoon een nep ufo die hoort bij dat cafe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 yah right <_< , en se7en zegt net dat ie echt kan zijn dus wat moet jij er dan vanaf weten Se7en zegt dat hij echt had kunnen zijn als het contrast niet zo hoog was geweest. Oftewel ook zijn mening: hij is nep. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 okej zet er maar een slotje op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Was ook een gast die beweert dat zn broer de ufo gezien heeft, en toevallig was dat ditzelfde plaatje... <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 is net zo nep je ziet rechtsboven in het plaatje de letters wood staaan van vine wood dus dit is allemaal in elkaar gehutselt ik snap niet wat mensen daarmee willen berijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 heej ik zat een beetje info te zoeken en toen kwam ik dit tegen .weet niet of het waar is maar ja tis wel grappig nee man das gewoon een nep ufo die hoort bij dat cafe echt nep man echt heel nep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts