Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Edit Knopje <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 is net zo nep je ziet rechtsboven in het plaatje de letters wood staaan van vine wood dus dit is allemaal in elkaar gehutselt ik snap niet wat mensen daarmee willen berijken Ter info: Die letter van Vinewood zit je als je een ingame-foto in je Gallery bekijkt. Aangezien deze foto met een digicam van een TV is gemaakt, zou het juist heel vreemd zijn als die letter er niet zouden staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 HEEJ JONGENS IK WEET WAAR HET IS! Dat is bij de filmstudio die je in gta sa ook heb vlak bij rodeo op die weg daar! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 :o Denk ook NEP :huh: :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mansonner Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 die UFO's zie je toch vliegen aan dat cafe en die grote schotel? Het lijkt op een vogel, maar het beweegt niet (wat vogels wel doen). Ik ben er is een gevolgd en heb hem proberen neer te halen, maar ze verdwenen in de grond Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mansonner Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 kheb hier een filmpje. Is het een vogel of die UFO? Ik dacht dat het een UFO was omdat die niet beweegt, en alle vogels bewegen hier bij mij. Maar misschien is het gewoon een bug. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Aah gewoon een vogel :lol: Maar Heel nice dat je filmpje er van had gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mansonner Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 IDD een vogel maar het heeft toch wat weg van een UFO, geef toe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) jullie trekken veel te snel conclusies jonges! kijk nou is goed, zoals Se7en al had gezegt, dat vinewood op de achtergrond is gewoon het beeld van een gemaakte foto, dat is ook te kenmerken aan die witte cijfers die aangeven hoeveel foto's er zijn gemaakt,... je ziet vervolgens een dikke zwarte streep door het beeld heen, dit laat dus zien dat deze foto is gemaakt met een digitaal camera'tje. die witte schotel kan nep zijn, maar ik dit eerst maar wat verder gaan onderzoeken. EDIT: ik heb het over het plaatje aan het begin van 't topic Bewerkt: 21 november 2004 door Vayne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dJiMpiE Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ziet er inderdaad wel heeeeel nep uit jah :unsure: Maar je weet nooit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 die ufo is toch by the little probe inn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The_Law Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hebben jullie al eens goed gekeken in die "inn" daar hangen er allemaal foto's van UFO's en ook een kaart met die sightings :blink: des toch wel spooky :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Misschien als je naar die punten gaat die op de kaart staan, zie je die ufo's wel... :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The_Law Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Misschien als je naar die punten gaat die op de kaart staan, zie je die ufo's wel... :huh: jah d8 ik ook maar ik durf nie :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Ik heb al een nachtje doorgebracht in die toren bij greenglass college... niets speciaals gezien... Bewerkt: 21 november 2004 door Autodiefje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts