Jump to content

DE UFO

Scott16

Recommended Posts

in dat winkeltje waar je ufo foto s hebt kun je ook daar achter de balie een kamer binnen je ziet aan de muur een kaart hangen dat is de kaart van san je ziet 7 stippen ofzo op de kaart dat zijn landings plekken van ufo s er staat ergens op deze site ook wel een foto van die kaart je moet gewoon 1 plek uit kiezen en dan in dat spel een week daar wachten want er zijn 7 stippen dus 7 dagen steefds op een andere plek geduld en dan zie je hem wel een keer. B)

Delen op andere websites

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scott16

5

• Mansonner

3

• Trax

2

• De Gta Master

2

Ik heb GTA SA zelf niet, dus ik kan het niet controleren, maar heeft "dat winkeltje waar je ufo foto s hebt" iets weg van dit winkeltje?

alieninn.gif

Dit is een heel bekend 'winkeltje' wat zich (op amateur-niveau) bezig houdt met UFO's, aliëns ed. Hoogstwaarschijnlijk is dat gebeuren uit GTA SA hierop gebasseerd, want het is op UFO-gebied heel bekend in de Verenigde Staten.

Delen op andere websites

dat winkeltje waar je ufo foto s hebt" iets weg van dit winkeltje?

ja dat hebben ze van dat winkeltje, (in game) ligt het winkeltje/bar

aan de rand van de woestijn en ver daar achter ligt area 69 ( real life area 51)

er zijn ook missies daarop gebaseerd.

ik quote datgene wat easter egg zegt

( ik ga niet alles quoten dan komt er weer zoveel te staan :D )

DAT is nuttige intresante shit, ga voor me eigen gelijk checken en dan laat ik wel weten wat ik vond, thnx , weer wat te doen

Delen op andere websites

Ik hoorde net op een van die zenders volgens mij 'the truth' en die zei dat er aliens in de dessert zijn ofzo.. :blink:

Edit: Op WCR volgens mij..

Bewerkt: door the-flyer
Delen op andere websites

Ik hoorde net op een van die zenders volgens mij 'the truth' en die zei dat er aliens in de dessert zijn ofzo.. :blink:

Edit: Op WCR volgens mij..

Idd... Je hoort The Truth spreken over alliens, hij praat iets van :

Show the alliens your foregivenis ! Go to the desert blablabla..

WCTR heeft wel nog meer dingen die je aan 't denken zetten, ook op WCTR-Nieuws, en gesprekken met mensen ! ;)

Delen op andere websites

je dat klopt maar een UFO zal je nier rap tegen komen dat is niet gewoon een fel licht hoor veel mensen verwarren het wel is met een snapshot die geven soms ook een fel licht (heb ik meegemaakt.)

Delen op andere websites

• 6 maanden later...
je dat klopt maar een UFO zal je nier rap tegen komen dat is niet gewoon een fel licht hoor veel mensen verwarren het wel is met een snapshot die geven soms ook een fel licht (heb ik meegemaakt.)

Ja idd snapshots veroorzaken na 00:00 (in het spel) een felle lichtbol. is soms best irritant maar wel makkelijker om ze te vinden! aangezien dat tip-boek voor geen meter klopt <_< :angry:

Delen op andere websites

Dit is geen overlapt plaatje, duidelijk te zien dat de foto is genomen van de gallerij in san andreas (wat toevallig als achtergrond het bordje Vinewood heeft). Die Ufo lijkt trouwens verdacht veel gemaakt van een Paint-brush, gewoon via Microsoft Paint. Het is ook veel witter dan elders op de foto.

Delen op andere websites

Als er een UFO in het spel zou zitten zou hij ook wel tussen de bestanden zitten en dat is niet zo, wel leuk voor een mod!!

EDIT:

Hier is het:

locatielilinn0bp.png

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Delen op andere websites

Dit is geen overlapt plaatje, duidelijk te zien dat de foto is genomen van de gallerij in san andreas (wat toevallig als achtergrond het bordje Vinewood heeft). Die Ufo lijkt trouwens verdacht veel gemaakt van een Paint-brush, gewoon via Microsoft Paint. Het is ook veel witter dan elders op de foto.

die ufo is niet gemaakt met paint-brush, ze hebben die ufo misschien wat lichter gemaakt maar hij zit wel echt in het spel :rolleyes: kijk maar bij de cafe: lil' Probe Inn. daar draait er een ufo rond op een paaltje. neem je foto zo dat het paaltje er niet opstaat en je hebt hetzelfde resultaat. voor belichting kan je een auto z'n koplampen richting de ufo zetten en je hebt een kopie van het plaatje :lol:

Delen op andere websites

Je moet er een mod van maken :puh:

Vervang de hydra maar :D :lol:

En als iemand dan toch bezig is maak dan meteen een stunt mod in het water voor boten :puh: dan heb je wat aan die dingen :D

Delen op andere websites

ik heb jaren lopen zoeken naar alle easter eggs en toen ik allemaal wist wou ik ze op een site zetten en ik ging naar www.gtagames.nl an daar stonden ze allemaal al :puh::D :lol:

Delen op andere websites

Ik begin een beetje hekel te krijgen aan dit soort topics. R* heeft gewoon met zin die dingen gemaakt zo dat wij het gaan zoekeken. Maar nu hebben verschillende mensen SA al 5 of 6 maanden gespeeld voor PS2 en ze hebben niks gezien.

Dus. Waarom zoeken? Er is toch niks.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

om ff het topic weer tot leven te wekken:

Ik heb zelf de UFO gezien. Ik fietste 's avonds rond 22:00 mount chiliad op en ineens zag ik een enorm gevaarte boven m'n hoofd....

hij was echt heel snel weg maar ik keek nog in de rondte en toen zag ik het. Er was een lichtpuntje dat flikkerde in de lucht. Ik heb er screenshots van. Het lichtpuntje bewoog niet en bleef ongeveer een minuut hangen, daarna vaagte het langzaam weg...

btw die UFO op die foto daar heeft niks weg van het gevaarte dat ik zag..

ufo1.jpg

met fotocamera:

gallery20.jpg

reconsider..

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...