Carl Johnson550 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Heee, Ik zit echt met een heel groot probleem. Onders het spelen start mijn computer uit het niets opeens opnieuw op. Dit komt heel vaak voor, ben ik met een missie bezig, bijna klaar, kan ik weer opnieuw beginnen. Ik krijg geen foutmelding of iets. Echt heeel irritant . Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen hoor, want anders heeft het geen zin meer om te spelen en het was een kerstkado. Hier onder een foto van mijn systeeminfo. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik denk dat je computer oververhit raakt. Ik heb dit probleem ook, maar vooral in de zomer. In de winter word het huis vaak warm gestookt, waardoor de computer vaak ook te warm wordt. Vooral als de computer vlakbij de verwarming staat. En omdat San Andreas een behoorlijk zware game is, vooral voor een 2.0 GHZ processor, moet je PC hard werken. Daarom kan hij te heet worden. Je computer start dan opnieuw op, om schade aan je PC te voorkomen. Mogelijke oplossingen zijn een nieuwe of een extra ventilator in (laten) bouwen. Hiermee wordt je computer beter gekoeld. Ook kun je de kamer waar je computert beter luchten, of minder verwarming aanzetten. (Dit klinkt misschien wel gek, maar het helpt echt bij mij). Ook zou je je computer kast open kunnen laten, maar dit zou ik niet doen. Je computer is dan helemaal open, waardoor er rotzooi in kan. Het is ook heel gevaarlijk, omdat je een schok zou kunnen krijgen. Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Bedankt, ik ga het gelijk uitproberen. Nog meer reacties/tips/hulp?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.