Jump to content

Cutthroat Business

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij een tip geven om OG LOC te achtervolgen?

Ik kan met dat waterding gaan tot aan de carts

maar dan zijn die zo onbestuurbaar

en ik probeer ook al direct op de baan te rijden

om niet teveel te vallen

maar ik verlies hem altijd bovenop die berg :s

kan iemand mij helpen? ^^

Geplaatst:

Gewoon blijven proberen, het lukt vanzelf een keertje.

Even van Wikigta gehaald voor je:

Het is tijd om OG Loc ofwel 'Jeffrey' terug te pakken omdat hij het rhymeboek van hem heeft gestolen volgens Madd Dogg zelf. Ga samen met Madd Dogg naar de plaats waar OG Loc een interview geeft. Daar aangekomen zal OG Loc vluchten in een Vortex. Jij en Madd Dogg springen in de andere en gaan hem achterna. Je moet OG Loc nu volgen en hem niet kwijtraken. Madd Dogg zal je gewoon volgen, dus op hem moet je niet letten. Ook niet als hij een stukje achterstand heeft, die haalt hij vanzelf weer in. Als je Og Loc tot de pier bent gevolgd moet je hem volgen in een Kart tot aan het kantoor van de manager van OG Loc, ga hem niet proberen in te halen, het spel is zo gemaakt dat als je dichtbij komt, OG Loc automatisch harder zal gaan rijden, blijf hem gewoon volgen. Aangekomen bij Loc's manager volgt er een cutscene, daarna heb je de missie gehaald!
Beloning:

+ Respect

De Kart spawnt nu aan de achterdeur van Madd Dogg's mansion.

Anders zou je even je savegame moeten uploaden zodat iemand van het forum hem even voor je kan halen.

Succes verder, Blink

Geplaatst:

Ja dit is inderdaad een niet al te makkelijke missie als je niet goed om kan gaan met de Kart, in San andreas. Het enige wat je eigenlijk kan doen is oefenen en oefenen en oefenen, want er zit een soort parcour in deze baan. Je rijdt diverse straatjes door en zorg dan bij het berijden van de kart ervoor dat je niet al te scherpen bochten maakt. Ook is het aan te raden om de camera stand wat verder uit te zetten met de V knop op de computer, op de PS2 of Xbox weet ik daar de knop niet van, maar dat doet er op dit moment niet zoveel toe.

Ook is het verstandig als je constant achter hem blijft rijden, raak hem vooral niet kwijt. De paden zijn soms smal, maar geef de moed niet op; Keer en ga er weer achteraan, een echte strategie zou ik voor deze missie niet kennen. Het is gewoon geluk hebben als je het niet goed kan, maar dat terzij. Als je aankomt bij de plek waar OG Loc zich bevindt zal de missie eindigen en dan heb je het Rhyme Boek voor Mad Dog terug. Ook kan je WikiGTA natuurlijk nog even raadplegen. Op 'deze' pagina vindt je er informatie over. :)

Geplaatst:

'k heb net weer 5 keer geprobeerd.

Op die brug geraak ik hem altijd kwijt.

Als ik langs het smal voetpad probeer te rijden,

rijd die idiote Madd Dogg tege mijn kart, en verlies ik teveel tijd -_-"

als ik langs de straat rijd, komt er "toevallig" een auto aan uit het straatje aan de trapjes

en dan verlies ik zowat evenveel tijd.

Het komt er op neer dat ik altijd tot boven de trapjes kan rijden

maar dat is ook maar alles -_-"

hmja

iemand zin om hem te doen vr mij? :D

Geplaatst: (bewerkt)
hmja

iemand zin om hem te doen vr mij? :D

Ja hoor, dan moet je even je savegame plaatsen en dan doe ik hem voor je. ;)

{Edit} Als je niet weet hoe je een savegame hier kan plaatsen, raad ik je aan om deze post eens door te lezen. :Y

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Als je het nog wilt heb ik nog een tip:

Doe vooral rustig, je raakt hem niet erg snel kwijt. Probeer ook om niet te scherpe bochten te maken maar gewoon brede bochten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...