Jump to content

Gta 100% played game

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een 100% uitgespeelde game gedownload maar ik krijg als ik het open een error.KAn iemand mij helpen?

Geplaatst:

Ey mr.gonzales,

Waneer krijg je de error? Als het een Rar bestand is en je opent hem met Winrar dan kan het inderdaad zijn dat je een error krijgt, dit heb ik zelf ook wel eens een keertje gehad.

Staat je savegame in de goede map? Mijn documenten > Gta San Andreas User Files > Dan save plakken

Als het nog steeds niet lukt kan je altijd nog een andere 100% savegame zoeken.

Succes ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hier heb je een boel 100% savegames. Van verschillende GTA Fansites.

Savegame1

Savegame2

Savegame3

Savegame4

Plaats deze in hier : Start -> Mijn Documenten -> Gta San Andreas User Files.

Als ze allemaal niet werken, laat het weten. Dan zoek ik er nog een boel 100% savegames !

~Whoop

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Zorg er voor dat je een savegame van V1 download als je SA V1 hebt. Als je SA V2 hebt, moet je een savegame van V2 downloaden. Anders werkt de savegame niet! Al is hier een uitzondering op, maar ik weet niet meer precies hoe die in elkaar zit :bonk:

Geplaatst:
Ik denk dat Thundercover bedoelt dat je V2 savegames wel op V1 kan draaien maar andersom niet. Of niet :)?

Ja, dat bedoel ik. Maar ik vergeet de volgorde steeds :bonk:

Geplaatst:

En als je een Main.SCM mod hebt kan je geen normale savegames meer laden, alleen nog savegames die gedaan zijn met dezelfde mod.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...