Blink Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Beste Gtaforum leden, Sinds ik Microsoft Outlook 2007 eens wil gebruiken heb ik een probleem. Als ik me aanmeld en druk op verzenden en ontvangen om mijn nieuwe emails te checken krijg ik een aantal meldingen. Zo moet ik een wachtwoord in voeren terwijl ik heb aangegeven dat niet te willen. Het sturen van email berichten lukt wel maar ontvangen wil dus niet lukken. Wie zou mij kunnen helpen met dit probleem? Screen: Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik denk dat je met het instellen van je account een klein foutje hebt gemaakt. Inderdaad krijg je als je de Wizard volgt uiteindelijk 3 vragen die van te voren door je provider naar je toe zijn gestuurd: de juiste pop3-server (pop3.schaapje.nl ofzo), je gebruikersnaam (meestal je naam zonder @schaapje.nl maar de @ komt er soms juist wél achter. Zie de brief van je provider) en je wachtwoord. En ook die laatste staat als het goed in dit schrijven. Vul de 3 gegevens 1 keer in en je zal zien dat er dan geen problemen meer zijn. Succes Reageren
rdewit Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Gewoon je wachtwoord invullen Reageren
Blink Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 @ GTA Sheep; Zometeen ga ik even proberen wat jij voorstelde. Uiteraard laat ik het even weten of het gelukt is. @Rdewit: Probleem is ook dat als ik mijn wachtwoord eenmaal invul hij er stees weer omvraagd na een minuut of 2... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.