hitmanner Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ik heb per ongeluk de 100% niet gekopierd zo dat ik 2 save game had nu heb ik alleen 100% kan ik hier wat aan doen of moet ik dan op nieuw beginnen (alweer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Als je nog weet bij welke missie je bent kun je een savegame donwloaden voor die missie. Dan kun je gerust verder gaan, maar weet je dat niet, dan kun je inderdaad helemaal overnieuw beginnen, maar als je 100% hebt, kun je ook gewoon lol maken in Liberty City Stories. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ja met cheats of zo:P(maar dan gaat wel je ratting omlaag) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hitmanner Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ja ik had alle misiie al gedaan moest was al op 57% had al iets van 71 hiden packags en maar iets van 6 stunts dus ik begin wel opnieuw en dan ga ik voor godfather en bedankt Toni Caprioni en runescaper8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Ik wil niets zeggen maar als jij Godfather bent moet jij als Ratting(100000)hebben lol ik ben net Butcher geworden yiipiiieeeeee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hitmanner Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 ja maar ik ben nu opnieuw begonnen en ben nu pas bully maar ik ga voor godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Als jij denkt dat je dat gaat halen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hitmanner Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 tuurlijk waarom niet en hoe maak je een poll? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 ok wat jij wilt als je dan Godfather bent stuur dan ff je savegame. lol!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hitmanner Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) is goed ben nu al weer Ruffian(625) dus het gaat aardig snel (hoop ik) hoe zet ik een savegame er op en hoe maak je een poll? Bewerkt: 3 januari 2007 door hitmanner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 je moet eerst winrar instaleren en hoe je een poll maakt laat ik aan een andere over (met die savagame ook) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hitmanner Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 o oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 een poll kan denk aleen moderateurs en super/mega leden en zo maken (geen leden dus)denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 een poll kan denk aleen moderateurs en super/mega leden en zo maken (geen leden dus)denk ik Dat is niet waar, elk lid kan een poll aanmaken. Dat kan je doen door in het eerste bericht op "Klik hier om de poll van dit onderwerp te bewerken", en kan je de poll een titel geven (poll titel), een vraag maken (poll inhoud) en antwoorden toevoegen (keuze toevoegen aan poll). Gebruik altijd eerst even de zoekfunctie voor je een poll opent. Dit was even geheel offtopic, nu weer ontopic . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.