L Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 beste leden, wie wil voor mij alle scholen uitspelen? Léon-San Andreas
Bling Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik heb alle scholen voltooid. Bij de Boat- en Bike School heb ik alles goud gehaald. De Flying School had je al voltooid, en op Parachute onto Target na had je overal al goud bij deze school. Hiervan heb ik ook even goud gemaakt als je het niet erg vindt. Dan heb ik tot slotte de Driving School uitgespeeld, helaas hierbij niet alles goud, maar wel minimaal zilver. Ik zal dan hieronder nog even een lijstje zetten zodat je zelf een beetje kunt zien wat ik precies voor je gedaan heb. Boat School Basic Seamanship - goud Plot a Course - goud Fresh Slalom - goud Flying Fish - goud Land, Sea, and Air - goud Bike School The 360 - goud The 180 - goud The Wheelie - goud Jump and Stop - goud The Stoppie - goud Jump and Stoppie - goud Flying School Parachute onto Target - goud Driving School The 360 - goud The 180 - goud Whip and Terminate - goud Pop and Control - goud Burn and Lap - goud Cone Coil - goud The '90' - zilver Wheelie Weave - zilver Spin and Go - goud P.I.T. Maneuver - goud Alley Oop - goud City Slicking - zilver Ik heb tijdens het voltooien van de scholen geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van San Andreas. Bewerkt: 2 januari 2007 door Bling
L Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb alle scholen voltooid. Bij de Boat- en Bike School heb ik alles goud gehaald. De Flying School had je al voltooid, en op Parachute onto Target na had je overal al goud. Hiervan heb ik ook even goud gemaakt als je het niet erg vindt. Dan heb ik tot slotte de Driving School uitgespeeld. Helaas hierbij niet alles goud, maar wel minimaal zilver. Ik zal dan hieronder nog even een lijstje zetten zodat je zelf een beetje kunt zien wat ik precies voor je gedaan heb.Boat School Basic Seamanship - goud Plot a Course - goud Fresh Slalom - goud Flying Fish - goud Land, Sea, and Air - goud Bike School The 360 - goud The 180 - goud The Wheelie - goud Jump and Stop - goud The Stoppie - goud Jump and Stoppie - goud Flying School Parachute onto Target - goud Driving School The 360 - goud The 180 - goud Whip and Terminate - goud Pop and Control - goud Burn and Lap - goud Cone Coil - goud The '90' - zilver Wheelie Weave - zilver Spin and Go - goud P.I.T. Maneuver - goud Alley Oop - goud City Slicking - zilver Ik heb tijdens het voltooien van de scholen geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies van San Andreas. Heel erg bedankt
Recommended Posts