Jump to content

Mod (kleding) Niet trug te vinden..

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik heb al een paar keer geprobeerd een broek of T-shirt te downloaden en hem in Gta Sa te zetten. Ik doe naar mijn weten alles goed. Bijv: ''jeansdenim.txd'' is de broek dan open ik img tool 2.0 haal ik het bestandje ''jeansdemin.txd'' weg en stop ik de broek (zelfde naam txd) er voor in de plaatst. Dan gewoon ''Rebuild Archive'' Zodra ik in het spel weer zit kan ik nergens die spijkerbroek vinden :? In de ''readme'' staat ook niet waar je dan die spijkerbroek kan nemen.. Hiervoor had ik ook zo iets toen stond er wel dat hij in de Binco shop moest zijn, eenmaal daar weer niks.. Als iemand me kan verder helpen :)

Global.

Geplaatst:

'jeansdenim' zal wel een spijkerbroek zijn. Ik denk dat het de spijkerbroek is die je aan het begin aan hebt. Start een nieuw spel, en kijk wat je dan aan hebt. Anders kun je nog altijd alle winkels afgaan, en dan naar een spijkerbroek zoeken. Kijk dan dus alleen bij 'legs', want jeans zal een broek zijn.

Geplaatst:
'jeansdenim' zal wel een spijkerbroek zijn. Ik denk dat het de spijkerbroek is die je aan het begin aan hebt. Start een nieuw spel, en kijk wat je dan aan hebt. Anders kun je nog altijd alle winkels afgaan, en dan naar een spijkerbroek zoeken. Kijk dan dus alleen bij 'legs', want jeans zal een broek zijn.

Bedankt :*D Ik zag hem in het intro filmpje met die nieuwe broek. Alleen kan ik dan alleen die broek nemen als ik ''new game'' doe? Ik heb wel één probleempje hij loopt vast als het intro filmpje op de helft is. Kan ik dan het beste die broek verwijderen en de oude er weer in zetten?

ps: Waarom zetten ze zoiets op een mod-site als je game ervan vast loopt?

Global.

Geplaatst:
Bedankt :*D Ik zag hem in het intro filmpje met die nieuwe broek. Alleen kan ik dan alleen die broek nemen als ik ''new game'' doe?

Nee de naam van de broek die je vanaf het begin aan hebt zit altijd in je Wardrobe als je deze niet aan hebt, het is gewoon de standaart 'Blue Jeans' van Binco..

ps: Waarom zetten ze zoiets op een mod-site als je game ervan vast loopt?

Het kan nooit de bedoeling zijn dat een game vast loopt van het instaleren van een mod, waarschijnlijk heb je het niet helemaal goed gedaan.. Maar goed mischien heb je gewoon net de pech dat de game bij jou wél vastloopt en bij de maker van de mod niet. Of de mod is gewoon niet goed getest en toch op de des betreffende website gezet. Als je de mod even post dan wil ik er wel even naar kijken.. sowieso zou ik de oude TXD weer plaatsen(en de mod verwijderen) tot dat je weet wat er aan de hand is. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Het kan nooit de bedoeling zijn dat een game vast loopt van het instaleren van een mod, waarschijnlijk heb je het niet helemaal goed gedaan.. Maar goed mischien heb je gewoon net de pech dat de game bij jou wél vastloopt en bij de maker van de mod niet. Of de mod is gewoon niet goed getest en toch op de des betreffende website gezet. Als je de mod even post dan wil ik er wel even naar kijken.. sowieso zou ik de oude TXD weer plaatsen(en de mod verwijderen) tot dat je weet wat er aan de hand is. yep.gif

Ik heb hem van een betrouwbare site gehaald (duitse site) hier is de link naar die broek: GTAinside.com/de

Het is meteen de eerste afbeelding genaamd: Abercrombie&Fitch Ezra Fitch Premium Boot

ps:Heb hem net verwijderd en de oude spijkerbroek er weer ingezet. Probleem nu verholpen :)

Edit: Nieuw probleempje wat ik dus eerst met de broek had heb ik nu met auto's iederekeer als ik een auto download en hem netjes in Gta Sa zet (dus i.p.v. player.IMG>Gta 3) kan ik hem nergens vinden. (kun je trouwens meerdere auto's in je Gta Sa zetten, dus verschillende merken?)

Global.

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...