Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet of dit het goede forumdeel is, zo niet: lock maar.

Ik heb laatst SA via marktplaats gekocht maar er zat geen hoesje bij. ik had zelf nog ergens een leeg hoesje liggen, maar zonder cover is er niet zo veel aan. ik had een cover gevonden, maar die was veel te groot. via paint is het een drama als je een afbeelding normaal wilt verkleinen. ik zoek dus iemand die mijn cover op normale grote kan maken zonder kwaliteitsverlies. hij moet 31,6 cm bij 18,2 cm zijn.

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit klusje even te klaren?

m.v.g.

pesfan

post-58514-1167754644_thumb.jpg

Geplaatst:

kun je de afmetingen in pixels geven want met ps kloppen de afmetingen niet (ik moet vergroten van 6.35x4.23 cm naar 31.6x18.2 cm)

Geplaatst:

Hey daar !

Ik heb geprobeert jouw cover te verkleinen maar heb wel 1 negatief punt:

Jouw afmetingen kloppen niet, zo kan de cover er niet helemaal op zonder uit te rekken. Ik heb hem eens zonder uitgerekt en met uitgerekt verkleint.

xboxgtasanandreasvscopyoe2.th.png

Mooi verkleinde versie (niet alles kan erop

xboxgtasanandreasvs2cophb8.th.png

Alles erop maar wel wat uitgerekt

Hopelijk is dit genoeg, als je nog andere afmetingen hebt dan vraag je het hier maar in dit topic. :)

Geplaatst:

Ik heb laatst SA via marktplaats gekocht maar er zat geen hoesje bij. ik had zelf nog ergens een leeg hoesje liggen, maar zonder cover is er niet zo veel aan. ik had een cover gevonden, maar die was veel te groot. via paint is het een drama als je een afbeelding normaal wilt verkleinen. ik zoek dus iemand die mijn cover op normale grote kan maken zonder kwaliteitsverlies. hij moet 31,6 cm bij 18,2 cm zijn.

m.v.g.

pesfan

Erg offtopic, maar waar is die screen van de meeste rechtse (boven) gemaakt? Nooit gezien...

Geplaatst: (bewerkt)

m.v.g.

pesfan

Erg offtopic, maar waar is die screen van de meeste rechtse (boven) gemaakt? Nooit gezien...

Die is gemaakt van een wegwijzer naar 'Glen Park' en 'Grove St.'. Zeer eenvoudige screen dus, alhoewel, het is artwork. Grove St. is de plek waar je het spel begint en 'Glen Park' is een plek, zoals de naam al zegt een park en is in het begin Ballas-gebied.

Edit: Zie dat Matthijs ook aan het posten is. Sorry, ik zag het niet maar heb gekeken.. Tegelijk begonnen zonder enige refresh dan zeker..?

Ben verkeerd. De achterkant.. :cab:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst: (bewerkt)

m.v.g.

pesfan

Dan ga ik ook even off-topic om je vraag te beantwoorden. Volgens mij is die screen gemaakt bij Unity Station, waarschijnlijk bij de missie; Cesar Vialpando. Ik denk dat omdat als je de missie voltooid hebt CJ zijn zus CJ helemaal omhelst en ze helemaal blij is.

@ Verlaro; denk het wel, er was nog niemand aan het posten net.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Hey daar !

Ik heb geprobeert jouw cover te verkleinen maar heb wel 1 negatief punt:

Jouw afmetingen kloppen niet, zo kan de cover er niet helemaal op zonder uit te rekken. Ik heb hem eens zonder uitgerekt en met uitgerekt verkleint.

bedankt! ik vind het trouwens wel vaag dat de afmetingen niet kunnen. mischien dat ik een foutje met het meten heb gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...