pesfan Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik weet niet of dit het goede forumdeel is, zo niet: lock maar. Ik heb laatst SA via marktplaats gekocht maar er zat geen hoesje bij. ik had zelf nog ergens een leeg hoesje liggen, maar zonder cover is er niet zo veel aan. ik had een cover gevonden, maar die was veel te groot. via paint is het een drama als je een afbeelding normaal wilt verkleinen. ik zoek dus iemand die mijn cover op normale grote kan maken zonder kwaliteitsverlies. hij moet 31,6 cm bij 18,2 cm zijn. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit klusje even te klaren? m.v.g. pesfan Reageren
Nielok Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik zal het voor jou proberen Pesfan ik edit deze post wel met het resultaat in Reageren
pesfan Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 hartelijk bedankt! Reageren
Nielok Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 kun je de afmetingen in pixels geven want met ps kloppen de afmetingen niet (ik moet vergroten van 6.35x4.23 cm naar 31.6x18.2 cm) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hey daar ! Ik heb geprobeert jouw cover te verkleinen maar heb wel 1 negatief punt: Jouw afmetingen kloppen niet, zo kan de cover er niet helemaal op zonder uit te rekken. Ik heb hem eens zonder uitgerekt en met uitgerekt verkleint. Mooi verkleinde versie (niet alles kan erop Alles erop maar wel wat uitgerekt Hopelijk is dit genoeg, als je nog andere afmetingen hebt dan vraag je het hier maar in dit topic. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik weet niet of dit het goede forumdeel is, zo niet: lock maar. Ik heb laatst SA via marktplaats gekocht maar er zat geen hoesje bij. ik had zelf nog ergens een leeg hoesje liggen, maar zonder cover is er niet zo veel aan. ik had een cover gevonden, maar die was veel te groot. via paint is het een drama als je een afbeelding normaal wilt verkleinen. ik zoek dus iemand die mijn cover op normale grote kan maken zonder kwaliteitsverlies. hij moet 31,6 cm bij 18,2 cm zijn. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit klusje even te klaren? m.v.g. pesfan Erg offtopic, maar waar is die screen van de meeste rechtse (boven) gemaakt? Nooit gezien... Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) ik weet niet of dit het goede forumdeel is, zo niet: lock maar. Ik heb laatst SA via marktplaats gekocht maar er zat geen hoesje bij. ik had zelf nog ergens een leeg hoesje liggen, maar zonder cover is er niet zo veel aan. ik had een cover gevonden, maar die was veel te groot. via paint is het een drama als je een afbeelding normaal wilt verkleinen. ik zoek dus iemand die mijn cover op normale grote kan maken zonder kwaliteitsverlies. hij moet 31,6 cm bij 18,2 cm zijn. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit klusje even te klaren? m.v.g. pesfan Erg offtopic, maar waar is die screen van de meeste rechtse (boven) gemaakt? Nooit gezien... Die is gemaakt van een wegwijzer naar 'Glen Park' en 'Grove St.'. Zeer eenvoudige screen dus, alhoewel, het is artwork. Grove St. is de plek waar je het spel begint en 'Glen Park' is een plek, zoals de naam al zegt een park en is in het begin Ballas-gebied. Edit: Zie dat Matthijs ook aan het posten is. Sorry, ik zag het niet maar heb gekeken.. Tegelijk begonnen zonder enige refresh dan zeker..? Ben verkeerd. De achterkant.. Bewerkt: 2 januari 2007 door Velaro Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) ik weet niet of dit het goede forumdeel is, zo niet: lock maar. Ik heb laatst SA via marktplaats gekocht maar er zat geen hoesje bij. ik had zelf nog ergens een leeg hoesje liggen, maar zonder cover is er niet zo veel aan. ik had een cover gevonden, maar die was veel te groot. via paint is het een drama als je een afbeelding normaal wilt verkleinen. ik zoek dus iemand die mijn cover op normale grote kan maken zonder kwaliteitsverlies. hij moet 31,6 cm bij 18,2 cm zijn. zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit klusje even te klaren? m.v.g. pesfan Erg offtopic, maar waar is die screen van de meeste rechtse (boven) gemaakt? Nooit gezien... Dan ga ik ook even off-topic om je vraag te beantwoorden. Volgens mij is die screen gemaakt bij Unity Station, waarschijnlijk bij de missie; Cesar Vialpando. Ik denk dat omdat als je de missie voltooid hebt CJ zijn zus CJ helemaal omhelst en ze helemaal blij is. @ Verlaro; denk het wel, er was nog niemand aan het posten net. Bewerkt: 2 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
pesfan Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hey daar !Ik heb geprobeert jouw cover te verkleinen maar heb wel 1 negatief punt: Jouw afmetingen kloppen niet, zo kan de cover er niet helemaal op zonder uit te rekken. Ik heb hem eens zonder uitgerekt en met uitgerekt verkleint. bedankt! ik vind het trouwens wel vaag dat de afmetingen niet kunnen. mischien dat ik een foutje met het meten heb gemaakt. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 @Gasten hierboven, dat kan wel, die lukte me namelijk niet ;P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.