Tim14 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Als ik bij msn mijn shift toets in houd en bijvoorbeeld de dubbele punt wil krijg ik een raar tekentje te zien een plusje en een minnetje. Het zelfde is bij de haakjes als ik op shift druk en het haakje naar rechts wil doet hij dat naar links, weet iemand wat ik hieraan kan doen? ik kan geen smilie's meer type
munitions Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 das een nieuwe nog niet fixeble bug in msn 50 procent van de gebruikers heeft er zop nu en dan last van sommige altijd kan nix tegen doen behalve w88 op msn 7.0
Robin2130 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Tim, als je windows XP gebruikt zie je beetje rectsonder een toetsenbord teken staan met NL of ENG erbij als die op NL staat verander m dan ff naar ENG dat zal ook wel kunen helpen veel suc6
Melchior Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Tim, als je windows XP gebruikt zie je beetje rectsonder een toetsenbord teken staan met NL of ENG erbij als die op NL staat verander m dan ff naar ENG dat zal ook wel kunen helpenveel suc6 Ik weet niet hoe het met MSN werkt, maar als ik in Word een bestandje typ bijv. en de toetsen doen raar helpt het ook.
Tim14 Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Het is al opgelost... toen ik de pc op nieuw opstartte deed hij het al weer
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ja heb ik ook gehad! Raar maar na de computer opnieuw opstarte weer weg
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik weet hoe dit moet dan wil je bijvoorbelt een vraagteken en dan kom dit te staan = je moet als dat gebeurt op shift en ctrl tegelijk drukken nu zul je zien dat je weer gewoon als je een vraagteken wil een vraagteken krijg ?
Jarno Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Je meot de Engelse Toetsenbord kiezen en neit de Nederlandse.
CJ_SA Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 jij krijgt zeker dit zoon plusje en daar een mennetje onder zet je zo uit Alt+Chift (als da niej werkt is het Alt+Ctrl )
Trax Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Laatste 2 posts zijn lekker doelloos want jullie herhalen dingen ... Bovendien is het al opgelost ..
Recommended Posts