Jump to content

Harry Potter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn?

Jep, ze zijn eraan bezig!

Ik heb er namelijk al veel over gelezen. Er zijn ook al foto's gemaakt van de set, ik heb ze al gezien. Een momentje ik zoek ze even op!

Gevonden! De gallerij vind je hier. Ga naar 'set foto's' om foto's van de set te zien. Er zijn ook een paar trailers, weet wel niet of ze echt zijn maar het staat er wel bij. ;)

Bewerkt: door Velaro

Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom

Greetz Syfes

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom

Greetz Syfes

Ze zijn nu eerst bezig met de boeken.

En ze kunnen niet zeggen wanneer die klaar is, anders moeten moeten ze soms op het laatste moment nog heel hard werken. dus verstandig is dat ze ook maar geen datum vast prikken.

Het kan best nog wel tot 2008 duren. Als ze de boek klaar hebben, dan gaan ze bezig met een film.

Ik ben zelf in principe ook heel benieuwd wanneer alles uitkomt, en ik wil het allemaal best wel zien.

Er zijn geruchten, dat Harry Potter dood gaat in de 5e serie, Nou.. ik ben dus benieuwd.

Geplaatst:

Greetz Syfes

En ze kunnen niet zeggen wanneer die klaar is, anders moeten moeten ze soms op het laatste moment nog heel hard werken. dus verstandig is dat ze ook maar geen datum vast prikken.

Het kan best nog wel tot 2008 duren. Als ze de boek klaar hebben, dan gaan ze bezig met een film.

Ik ben zelf in principe ook heel benieuwd wanneer alles uitkomt, en ik wil het allemaal best wel zien.

Er zijn geruchten, dat Harry Potter dood gaat in de 5e serie, Nou.. ik ben dus benieuwd.

Uh... de filmmakers en schrijvers werken niet samen hoor :clown: Anyway, het boek staat gepland voor ergens in maar '07.

Geplaatst:

Greetz Syfes

Uh... de filmmakers en schrijvers werken niet samen hoor :clown: Anyway, het boek staat gepland voor ergens in maar '07.

Zal shownieuws liegen?

Geplaatst:
'Ze'
en
'schrijvers'

Het is maar 1 persoon die al die boeken schrijft hoor. De naam is Joanne Kathleen Rowling.

ik heb wat dingen gevonden hier komen de eerste dingen .

Trailers.

Harry potter 5 trailers.

Volgende info.

Vijfde boek: Harry Potter en de Orde van de Feniks

Oorspronkelijke titel: Harry Potter and the Order of the Phoenix

Boek verscheen: 21 juni 2003.

Film verschijnt: 13 juli 2007

Harry Potter and the Order of the Phoenix is (in het Engels) verschenen op 21 juni 2003 onder grote publieke belangstelling. Een aantal mensen ging voor de deur van boekhandels in de rij zitten om bij de start van de verkoop op middernacht één van de eersten te zijn om een exemplaar van het nieuwe boek te bemachtigen.

Dat ie 13 julie komt is wel handing kan ik er heen met mun verjaardag die op 16 julie valt

heb ook al info over de 6e film

Zesde boek: Harry Potter en de Halfbloed Prins

Film verschijnt: 21 november 2008

en ook nog over wat het laatste boek zouw moetten zijn.

Zevende boek: Harry Potter and the Deathly Hallows

Nederlandse titel: Harry Potter en het Fatale Heiligdom (werktitel!)

Meer info klik op dit regeltje

Bewerkt: door rinaldootje
Geplaatst:

Greetz Syfes

Volgens mij ben je in de war met deel zeven.

De titel van deel zeven wordt in het Nederlands waarschijnlijk HP en de dodelijke heilige, want tot nu toe zijn alle titels letterlijk vertaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...