Talietje Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Jep, ze zijn eraan bezig! Ik heb er namelijk al veel over gelezen. Er zijn ook al foto's gemaakt van de set, ik heb ze al gezien. Een momentje ik zoek ze even op! Gevonden! De gallerij vind je hier. Ga naar 'set foto's' om foto's van de set te zien. Er zijn ook een paar trailers, weet wel niet of ze echt zijn maar het staat er wel bij. Bewerkt: 2 januari 2007 door Velaro Reageren
.Syfes Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom Greetz Syfes Bewerkt: 3 januari 2007 door Syfes Reageren
Wesley Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom Greetz Syfes Ze zijn nu eerst bezig met de boeken. En ze kunnen niet zeggen wanneer die klaar is, anders moeten moeten ze soms op het laatste moment nog heel hard werken. dus verstandig is dat ze ook maar geen datum vast prikken. Het kan best nog wel tot 2008 duren. Als ze de boek klaar hebben, dan gaan ze bezig met een film. Ik ben zelf in principe ook heel benieuwd wanneer alles uitkomt, en ik wil het allemaal best wel zien. Er zijn geruchten, dat Harry Potter dood gaat in de 5e serie, Nou.. ik ben dus benieuwd. Reageren
j0ry Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Het spel van Harry Potter komt in juni.Dan zou de film ook rond juni moeten komen tog.? Grtzz j0ry Reageren
Koen729 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom Greetz Syfes Ze zijn nu eerst bezig met de boeken. En ze kunnen niet zeggen wanneer die klaar is, anders moeten moeten ze soms op het laatste moment nog heel hard werken. dus verstandig is dat ze ook maar geen datum vast prikken. Het kan best nog wel tot 2008 duren. Als ze de boek klaar hebben, dan gaan ze bezig met een film. Ik ben zelf in principe ook heel benieuwd wanneer alles uitkomt, en ik wil het allemaal best wel zien. Er zijn geruchten, dat Harry Potter dood gaat in de 5e serie, Nou.. ik ben dus benieuwd. Uh... de filmmakers en schrijvers werken niet samen hoor Anyway, het boek staat gepland voor ergens in maar '07. Reageren
Wesley Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom Greetz Syfes Ze zijn nu eerst bezig met de boeken. En ze kunnen niet zeggen wanneer die klaar is, anders moeten moeten ze soms op het laatste moment nog heel hard werken. dus verstandig is dat ze ook maar geen datum vast prikken. Het kan best nog wel tot 2008 duren. Als ze de boek klaar hebben, dan gaan ze bezig met een film. Ik ben zelf in principe ook heel benieuwd wanneer alles uitkomt, en ik wil het allemaal best wel zien. Er zijn geruchten, dat Harry Potter dood gaat in de 5e serie, Nou.. ik ben dus benieuwd. Uh... de filmmakers en schrijvers werken niet samen hoor Anyway, het boek staat gepland voor ergens in maar '07. Zal shownieuws liegen? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 'Ze' en 'schrijvers' Het is maar 1 persoon die al die boeken schrijft hoor. De naam is Joanne Kathleen Rowling. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) ik heb wat dingen gevonden hier komen de eerste dingen . Trailers. Harry potter 5 trailers. Volgende info. Vijfde boek: Harry Potter en de Orde van de Feniks Oorspronkelijke titel: Harry Potter and the Order of the Phoenix Boek verscheen: 21 juni 2003. Film verschijnt: 13 juli 2007 Harry Potter and the Order of the Phoenix is (in het Engels) verschenen op 21 juni 2003 onder grote publieke belangstelling. Een aantal mensen ging voor de deur van boekhandels in de rij zitten om bij de start van de verkoop op middernacht één van de eersten te zijn om een exemplaar van het nieuwe boek te bemachtigen. Dat ie 13 julie komt is wel handing kan ik er heen met mun verjaardag die op 16 julie valt heb ook al info over de 6e film Zesde boek: Harry Potter en de Halfbloed Prins Film verschijnt: 21 november 2008 en ook nog over wat het laatste boek zouw moetten zijn. Zevende boek: Harry Potter and the Deathly Hallows Nederlandse titel: Harry Potter en het Fatale Heiligdom (werktitel!) Meer info klik op dit regeltje Bewerkt: 8 januari 2007 door rinaldootje Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Zouden ze aan de 5de film van Harry Potter bezig zijn? Natuurlijk of anders zal het niet goed gaan hoor.Ze zijn altijd bezig om films te maken achter de andere film denk ik toch teminste .Ik denk als ze klaar zijn laten ze ons nog wat wachten .Dat vind ik echt dom Greetz Syfes Ze zijn nu eerst bezig met de boeken. En ze kunnen niet zeggen wanneer die klaar is, anders moeten moeten ze soms op het laatste moment nog heel hard werken. dus verstandig is dat ze ook maar geen datum vast prikken. Het kan best nog wel tot 2008 duren. Als ze de boek klaar hebben, dan gaan ze bezig met een film. Ik ben zelf in principe ook heel benieuwd wanneer alles uitkomt, en ik wil het allemaal best wel zien. Er zijn geruchten, dat Harry Potter dood gaat in de 5e serie, Nou.. ik ben dus benieuwd. Volgens mij ben je in de war met deel zeven. De titel van deel zeven wordt in het Nederlands waarschijnlijk HP en de dodelijke heilige, want tot nu toe zijn alle titels letterlijk vertaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.