Steel Dogg Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hey mensen zoals hierboven bij de titel wil ik Armax kopen voor de ps2 allen nog een paar vragen 1: Is het zo dat je regiovrij DVD kan kijken enz.? 2: Hoe duur is het ong.? 3: Waar heb je het gekocht? 4: Is het z'n geld waard? Bewerkt: 2 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Beste gangstabadboys, Ik veronderstel dat je met 'Armax' de bekende Action Replay Max bedoelt? zo ja: Ja, dat kan met Action Replay Region free DVD, deze staat overigs op de cheatDVD. Action replay kost ongeveer nog $34.95 wat uitkomt op zo'n €26.32. Natuurlijk hangt dit af waar je deze koopt. Mijn versie van Action Replay Max heb ik gekocht op een soort van rommelmarkt, maar dan voor nieuwe spullen (zo'n 3 jaar geleden). Ik had hem toen voor ongeveer 45 euro gekocht. De prijs is zoals je ziet niet veel gedaalt. Moet je eigenlijk zelf weten. Met Action Replay Max kan je ook nieuwe cheats invoeren, dit wil zeggen dat je bijna met elk spel kan cheaten. Links: Site waar je AR Max kan kopen. Action Replay Max site. Veel succes! Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 bedankt nu snap ik het ook beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.