Meganic Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo, Ik hou me sinds kort bezig met modden, en ik heb een paar vraagjes: 1.Kan je GTA mods op een of andere manier op PS2 zetten? 2.Kan je ook voor andere spellen modden? Alvast bedankt! PS: Ik wist niet precies in welk forum dit moest. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Ik hou me sinds kort bezig met modden, en ik heb een paar vraagjes:1.Kan je GTA mods op een of andere manier op PS2 zetten? 2.Kan je ook voor andere spellen modden? Alvast bedankt! PS: Ik wist niet precies in welk forum dit moest. 1: Het zou volgens mij wel kunnen met Action Replay MAX oftewel Armax hoe en wat weet ik niej! 2: Bij sommige andere spellen kan je idd mods voor downloaden maar ik denk niet zelf modden maar bijv bij de RCT serie kan je nieuwe parken en onderdelen downloaden Bewerkt: 2 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo, Ik hou me sinds kort bezig met modden, en ik heb een paar vraagjes:1.Kan je GTA mods op een of andere manier op PS2 zetten? 2.Kan je ook voor andere spellen modden? Alvast bedankt! PS: Ik wist niet precies in welk forum dit moest. 1. Nee, op de XBox wel, die gebruikt dezelfde bestandscodering als de PC. Maar dan wordt het duur. Je brandt GTA SA op een DVD'tje, en je XBox moet omgebouwd zijn. Ik DENK dat ik dit alles ergens heb gelezen, maar ik zou mij niet vertrouwen, ik vergeet nogal veel 2: Er is veel te modden, alles, als we de bestanden tenminste kunnen modificeren _O- Reageren
rdewit Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 1. Weet ik niet 2. Denk het niet GTA is het spel waar het meeste mee wordt gemod Reageren
Goudvis Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 1: Technisch kan het, praktisch niet haalbaar. 2: Alle computerprogramma's kunnen gemod worden, de een alleen makkelijker als de andere. De spellen die de missies en dergelijke in een eigen scriptingtaal hebben staan zijn vaak makkelijker te modden. GTA is daar een voorbeeld van. En GTA is populair en daarom wordt er ook veel onderzoek naar gedaan hoe te modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.