Jump to content

NFS Carbon driften

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou graag tips willen van hoe je doet driften. Het lukt me wel, maar op een bepaald punt krijgen die tegenstanders van me punten. En dan komt het punt dat ik te veel achter loop met de punten van de tegenstanders. Kan iemand me zeggen hoe ik hoge, goede drifts kan halen?

Geplaatst:

Ik zou je graag willen helpen.

Maar ik speel NFSU2.

Maar het driften is niet veel anders, bijna de zelfde eigenschappen.

Mijn tips,

- Rij hard, hoe harder je door de bochten gaat, hoe meer punten je krijgt.

- Neem veel gebruik van je handrem als je vlakbij een bocht bent.

- Probeer zo veel mogelijk "rood-/oranje" punten te krijgen. d.w.z ga een beetje aan de zijkanten driften. bij een circuit is dat meestal op het rood-witte.

Door dat te doen krijg je meestal wel lekkere punten binnen.

Zo kun je meestal gemakkelijk 20.000 punten halen!

Succes, dit is natuurlijk niet NFSU2, maar ik weet bijna zeker dat dit bijna de zelfde eigenschappen heeft.

Nogmaals, succes!

Geplaatst:

Jammer maar fout :puh:

[Circuit Drift] In carbon is de Drift-Engine behoorlijk aangepast. Zo stuurt de auto ongeveer vanzelf tegen, je moet alleen maar mee/tegen te sturen om hem de goede kant op te laten rijden. Genruik niet de handrem, maar slinger een beetje voor de bocht en stuur dan opeens scherp zodsat je dwarsgaat. Daarna gaat bijna alles automatisch. Probeer zoveel mogelijk de drifts aan elkaar te rijgen, dus als je klaar bent met de ene drift, gaan je punten een paar seconden staan en kun je snel verderdriften. Rechts gaat staan hoeveel het vermenigvulgigd wordt.

[Canyon Drift] Hier is het ook zo net als boven, maar telt aanrijgen niet mee. Je moet lange drifts maken, dan zie je automatisch rechts het vermenigvuldig teken. Verder gaat alles zoals boven.

(Bij beide driftsoorten zie je een ding voor op het scherm, dat is de snelheidsmeter. Van Groen tot Blauw is de snelheid goed. Lager gaat moeilijker driften.

Geplaatst: (bewerkt)

een tip tijdens canyon driften is: maak hoge snelheid, bij de bocht: laat het gas los en stuur de bocht in ( dan sta je al een beetje gedraaid ) geef dan gas ( niet te veel ) en je zou deze positie blijven behouden.

Bewerkt: door Mr. Inferno

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...