Julesdesmeth Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo mensen.. Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van.. want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo.. help me pleas..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo mensen..Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van.. want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo.. help me pleas..? Mag ik ales eerst vragen welke missie je als laatst gedaan hebt? Misschien heb je alle hoofdmissies en zijmissies al gedaan, en moet je de bedrijvenmissies nog doen. Dat kan een optie zijn, maar ik weet dus niet welke missie je als laatst gedaan hebt. Het kan ook zijn dat je nog gebeld moet worden, dan moet je even wat rond lopen, en geduld hebben. Een savegame voeg je toe met je bijlagen. Als je een bericht plaatst zie je als het goed is boven 'reactie toevoegen' 'bijlagen' staan. Je klikt op 'bijlagen toevoegen', nu moet je je savegame toevoegen. De savegame vindt je in je GTA Vice City User Files, te vinden in de map Mijn Documenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julesdesmeth Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo mensen..Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van.. want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo.. help me pleas..? als et goed is heb ik et aangemaakt maar dan moet ik nu in mijn documenten zoeken want daar staatie? nee kheb al zo lang rond gelopen en zo lang gezocht en ik werd maar niet gebeld zou jij misschien alsjeblieft ff op mijn game kunnen gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Hallo mensen.. Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van.. want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo.. help me pleas..? als et goed is heb ik et aangemaakt maar dan moet ik nu in mijn documenten zoeken want daar staatie? nee kheb al zo lang rond gelopen en zo lang gezocht en ik werd maar niet gebeld zou jij misschien alsjeblieft ff op mijn game kunnen gaan? Tuurlijk, post hem maar. Hij staat in je GTA Vice City User Files, en die map vindt je in Mijn Documenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 k zou ff de bedrijven gaan kopen ( als je die missies nog nie had gedaan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julesdesmeth Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ok er zitten 2 dingen in die map.. allebei maar sturen mathijs ? trouwens hoe moet ik ze sturen? via hotmail ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) bij ''bijlagen'' onder berichtopties.. en net iets boven reactie toevoege edit: en je moet alleen GTAVCsf1.b'' sturen Bewerkt: 2 januari 2007 door caviaIIIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julesdesmeth Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 is dit zo goed mathijs? kun je zo in mn savegame? GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ja.. ookal ben ik matthijs niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Goed, je hebt nu door hoe je je savegame in je bijlagen stopt. Ik zal nu even in je savegame kijken wat je nog moet doen, overigens hoefde je hier niet een nieuw topic over aan te maken, dit kon gewoon in het andere topic geplaatst worden. >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd...<<< Edit: Zoals caviaIIIII al zegt, je hebt nog niet alle bedrijven gekocht. Ik zie alleen dat je de strip club hebt gekocht. Je hebt verscheidene bedrijven in Vice City die je kan kopen, elk bedrijf heeft zijn eigen missies. Je moet bedrijven kopen om verder te komen in de storyline. Om de laatste missie te kunnen spelen moet je minstens 5 bedrijven hebben gekocht, plus de missies daarvan hebben voltooid. Welke dat zijn mag je zelf weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) hmm zo te zien heb je de bedrijven nog niet gekocht... edit: je vind t tog niet erg he? dat ik je help inplaats van matthijs? Bewerkt: 2 januari 2007 door caviaIIIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 hmm zo te zien heb je de bedrijven nog niet gekocht...edit: je vind t tog niet erg he? dat ik je help inplaats van matthijs? Matthijs zou hem helpen dus waarom doe jij het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Mocht je er behoefte aanhebben dan heb ik hier een kaartje voor je gemaakt waarop je alle bedrijven vindt, veel succes met het behalen van de missies. Rood: Boat yard Geel: Sunshine Auto's Groen: Cherry Poppers Ice Cream Factory Blauw: Print Works Oranje: Kaufman's Cab Zwart: Pole Position Club Bruin: The Mailbu Club Paars: Inter Global Films En zie hier het kaartje, hij is te groot voor het forum dus je moet er even opklikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julesdesmeth Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ok tof bedankt man maar nog 1 ding.. ik heb die pole position club al man maar in dat gebouw staat geen rondje waar ik in kan staan waardfoor ik opdrachten kan doen... ?? klopt dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ok tof bedankt man maar nog 1 ding.. ik heb die pole position club al man maar in dat gebouw staat geen rondje waar ik in kan staan waardfoor ik opdrachten kan doen... ?? klopt dat Nee dat klopt niet echt, je moet ergens een dark room ingaan, een beetje achterin in het gebouw. Je moet alle danspalen en dergelijke dus even voorbij lopen. Volgens mij als je binnenkomt links achterin. Ik zal direct even uitleggen wat de bedoeling is van de missie, meestal weten mensen dat niet omdat het wat onduidelijk is. Je moet $600 uitgeven aan de danseressen, dat betekent dus dat je 10 minuten in dat kamertje moet blijven zitten. Je kan ondertussen wel even drinken gaan halen, houd wel even de tijd bij. Als er 10 minuten om zijn kun je gewoon op Enter drukken, en het gebouw verlaten. Als het goed is moet de missie nu voltooid zijn, en moet je een asset krijgen van $4.000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.