Jump to content

hoe?


Julesdesmeth

Recommended Posts

Hallo mensen..

Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van..

want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map :?:N

Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo..

help me pleas..? _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen..

Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van..

want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map :?:N

Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo..

help me pleas..? _O_

Mag ik ales eerst vragen welke missie je als laatst gedaan hebt? Misschien heb je alle hoofdmissies en zijmissies al gedaan, en moet je de bedrijvenmissies nog doen. Dat kan een optie zijn, maar ik weet dus niet welke missie je als laatst gedaan hebt. Het kan ook zijn dat je nog gebeld moet worden, dan moet je even wat rond lopen, en geduld hebben.

Een savegame voeg je toe met je bijlagen. Als je een bericht plaatst zie je als het goed is boven 'reactie toevoegen' 'bijlagen' staan. Je klikt op 'bijlagen toevoegen', nu moet je je savegame toevoegen. De savegame vindt je in je GTA Vice City User Files, te vinden in de map Mijn Documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen..

Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van..

want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map :?:N

Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo..

help me pleas..? _O_

als et goed is heb ik et aangemaakt maar dan moet ik nu in mijn documenten zoeken want daar staatie?

nee kheb al zo lang rond gelopen en zo lang gezocht en ik werd maar niet gebeld :(

zou jij misschien alsjeblieft ff op mijn game kunnen gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen..

Ik speel het spel vice city en ik snap er niks meer van..

want volgensmij ben ik aardig ver maar er staan geen opdrachten meer op mn map :?:N

Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

Kheb geen idee hoe dat moet trouwens dat iemand op mijn game gaat ofzo..

help me pleas..? _O_

als et goed is heb ik et aangemaakt maar dan moet ik nu in mijn documenten zoeken want daar staatie?

nee kheb al zo lang rond gelopen en zo lang gezocht en ik werd maar niet gebeld :(

zou jij misschien alsjeblieft ff op mijn game kunnen gaan?

Tuurlijk, post hem maar. Hij staat in je GTA Vice City User Files, en die map vindt je in Mijn Documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, je hebt nu door hoe je je savegame in je bijlagen stopt. Ik zal nu even in je savegame kijken wat je nog moet doen, overigens hoefde je hier niet een nieuw topic over aan te maken, dit kon gewoon in het andere topic geplaatst worden.

>>> Door Dutchy3010: :Y Samengevoegd...<<<

Edit:

Zoals caviaIIIII al zegt, je hebt nog niet alle bedrijven gekocht. Ik zie alleen dat je de strip club hebt gekocht. Je hebt verscheidene bedrijven in Vice City die je kan kopen, elk bedrijf heeft zijn eigen missies. Je moet bedrijven kopen om verder te komen in de storyline. Om de laatste missie te kunnen spelen moet je minstens 5 bedrijven hebben gekocht, plus de missies daarvan hebben voltooid. Welke dat zijn mag je zelf weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je er behoefte aanhebben dan heb ik hier een kaartje voor je gemaakt waarop je alle bedrijven vindt, veel succes met het behalen van de missies.

boatyard9nu.jpgRood: Boat yard

sunshine8li.jpgGeel: Sunshine Auto's

icecream0xr.jpgGroen: Cherry Poppers Ice Cream Factory

printworks4qs.jpgBlauw: Print Works

kaufmancabs3zr.jpgOranje: Kaufman's Cab

pole6kl.jpgZwart: Pole Position Club

mailibuclub8eh.jpgBruin: The Mailbu Club

filmstudio2yd.jpgPaars: Inter Global Films

En zie hier het kaartje, hij is te groot voor het forum dus je moet er even opklikken.

Link to comment
Delen op andere websites

ok tof bedankt man :D

maar nog 1 ding..

ik heb die pole position club al man maar in dat gebouw staat geen rondje waar ik in kan staan waardfoor ik opdrachten kan doen...

?? klopt dat

Nee dat klopt niet echt, je moet ergens een dark room ingaan, een beetje achterin in het gebouw. Je moet alle danspalen en dergelijke dus even voorbij lopen. Volgens mij als je binnenkomt links achterin. Ik zal direct even uitleggen wat de bedoeling is van de missie, meestal weten mensen dat niet omdat het wat onduidelijk is. Je moet $600 uitgeven aan de danseressen, dat betekent dus dat je 10 minuten in dat kamertje moet blijven zitten. Je kan ondertussen wel even drinken gaan halen, houd wel even de tijd bij. Als er 10 minuten om zijn kun je gewoon op Enter drukken, en het gebouw verlaten. Als het goed is moet de missie nu voltooid zijn, en moet je een asset krijgen van $4.000.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...