Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hi kheb een vraagje... De missies die je met catalina moet doen..alles overvallen enzo wat gebeurt er als je haar afknalt? kom je haar verder in het spel dan nog tegen En heeft deze actie effect op je 100% want ik heb gta sa al uit alleen haar niet afgeknald dus Reageren
Michiel23 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) De missies die je met catalina moet doen..alles overvallen enzo wat gebeurt er als je haar afknalt? De missie die je dan speelt faal je dan. Zover ik weet, kom je haar niet meer tegen alleen aan het eind van het spel als je de laaste missie hebt gespeeld, belt ze je terwijl ze seks heeft meet haar nieuwe vriend... Bewerkt: 2 januari 2007 door Michiel23 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hi kheb een vraagje...De missies die je met catalina moet doen..alles overvallen enzo wat gebeurt er als je haar afknalt? kom je haar verder in het spel dan nog tegen En heeft deze actie effect op je 100% want ik heb gta sa al uit alleen haar niet afgeknald dus Je kan haar niet neerknallen omdat je samen missies met haar moet doen, in totaal 4 stuks. Als je in die missie haar neerschiet is het gewoon 'mission failed.' Je komt haar voor zover ik weet ook niet verder tegen in het spel, ze belt je alleen geregeld. Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Okay tnx Micheal23 en Mathijs aleen heeft dat effect op je 100% game? Reageren
Bv202 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Okay tnx Micheal23 en Mathijs aleen heeft dat effect op je 100% game? Ik denk het niet want je moet niets meer voor haar doen, maar waarom wil je haar in godsnaam afknallen? Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Okay tnx Micheal23 en Mathijs aleen heeft dat effect op je 100% game? Ik denk het niet want je moet niets meer voor haar doen, maar waarom wil je haar in godsnaam afknallen? Omdat het een bitc* is en ik heb gta 3 en dat wil carl voor claude haar wel even betaald zetten hahahahahaha Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Okay tnx Micheal23 en Mathijs aleen heeft dat effect op je 100% game? Ik denk het niet want je moet niets meer voor haar doen, maar waarom wil je haar in godsnaam afknallen? Nee, het heeft geen effect op je savegame, maar je krijgt de mogelijkheid niet eens om Catalina neer te knallen omdat je haar in het verdere verloop van het spel niet meer tegenkomt. Bovendien zijn de vier missies die je met haar moet doen verplicht, als je haar afknalt moet je gewoon overnieuw beginnen met de missie. Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Okay tnx Micheal23 en Mathijs aleen heeft dat effect op je 100% game? Ik denk het niet want je moet niets meer voor haar doen, maar waarom wil je haar in godsnaam afknallen? Nee, het heeft geen effect op je savegame, maar je krijgt de mogelijkheid niet eens om Catalina neer te knallen omdat je haar in het verdere verloop van het spel niet meer tegenkomt. Bovendien zijn de vier missies die je met haar moet doen verplicht, als je haar afknalt moet je gewoon overnieuw beginnen met de missie. Dank je wel Reageren
Impulse_W Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Het is toch simpel allemaal? Als je iemand neerknalt in een missie die belangrijk is is het toch altijd Mission Failed? Dus als je in die missie Catalina neerschiet is het toch ook: Mission Failed? Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Het is toch simpel allemaal? Als je iemand neerknalt in een missie die belangrijk is is het toch altijd Mission Failed? Dus als je in die missie Catalina neerschiet is het toch ook: Mission Failed? Vind je haar belangrijk? Zo dan ben je een beetje hoor Niet tegenover jou bedoelt hoor Dit is mijn mening ik vind catalina een Hooker Reageren
Arjen Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Maar er ontstaat verwarring als je je vriendinnen neerschiet die dan nooit meer terugkomen. Op zich een goede vraag, want ik zou die Catalina ook wel de nek willen omdraaien. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Maar er ontstaat verwarring als je je vriendinnen neerschiet die dan nooit meer terugkomen. Op zich een goede vraag, want ik zou die Catalina ook wel de nek willen omdraaien. Dat is vaag ja. Als ik mn vriendin neerknal is ze voor altijd dood Maarja, dat is natuurlijk een moord die niet met de Story Line te maken heeft. Een vriendin neerknallen is je eigen keus, en ze komt dan niet meer terug. Als je in de missie: Key to her Heart, Mille dood schiet, is het wel Mission Failed. Maar dat is natuurlijk wel weer een story verhaal Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Maar er ontstaat verwarring als je je vriendinnen neerschiet die dan nooit meer terugkomen. Op zich een goede vraag, want ik zou die Catalina ook wel de nek willen omdraaien. Dat is vaag ja. Als ik mn vriendin neerknal is ze voor altijd dood Maarja, dat is natuurlijk een moord die niet met de Story Line te maken heeft. Een vriendin neerknallen is je eigen keus, en ze komt dan niet meer terug. Als je in de missie: Key to her Heart, Mille dood schiet, is het wel Mission Failed. Maar dat is natuurlijk wel weer een story verhaal Ja raar he dat ze voor altijd dood is als je d'r doodschiet Als je iemand buiten een missie doodknalt, is hij/zij voor altijd weg. Voorbeeld: Als je Denise neerknalt in de missie Burning Desire is het Mission Failed en start je de missie gewoon opnieuw. Maar als je met Denise gaat daten en je knalt haar neer, is ze voor altijd weg. Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Alleen Als je die Catalina afschiet kan je dan nog wel die robbery missies doen? Kijk Want de trucker missies heb je nodig voor riding skill anders krijg je niet 100% dus als je haar dan neerknalt heeft het dan wel effect? Alvast Tnx Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Alleen Als je die Catalina afschiet kan je dan nog wel die robbery missies doen?Kijk Want de trucker missies heb je nodig voor riding skill anders krijg je niet 100% dus als je haar dan neerknalt heeft het dan wel effect? Alvast Tnx Zoals ik al vaker heb gezegd in het topic, als je Catalina doodschiet is het gewoon Mission Failed en kun je even later de missie gewoon weer overnieuw starten. Die robbery missies zijn verplicht, je kan haar dus op geen manier doodschieten omdat je haar nodig hebt om verder in het spel te geraken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.