Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

de missie high wire van diege en armando mendez lukt me niet die 1ste en 2de kontener lukt me nog maar die auto blijft gewoon niet kleven

pleas pleas pleas pleas pleas

help me

pleas pleas pleas pleas pleas

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan nu wel helemaal voor jou de totale missie beschrijven, maar daar heb jij ook niet veel aan dus laat ik beginnen met het stuk waar je vast blijft zitten. Ik weet het, het is nogal lastig om de auto waar Diego Mendez in zit op te tillen met de magneet, aangezien deze nogal schommelt en Diego niet netjes voor jou stil blijft staan. Zorg er in ieder geval voor dat je de auto van Diego in weet te halen, zodat je hem op kan wachten met de helikopter. Probeer ook zo laag mogelijk te vliegen. Uiteindelijk moet je proberen de magneet zo dicht mogelijk op het dak te krijgen. Blijf proberen en blijf in de buurt van Diego, dan zou het toch echt moeten lukken.

Ik wens je veel succes verder! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
runescaper8 (gast)
Geplaatst:

kijk anders nog even op wikigta

>>> Door SummerBase: Het antwoord is al ruim een half uur geleden netjes verteld door de heer hierboven. Dit komt bij mij in het woordenboek uit op spam. Vermijdt dit soort posts, want we moeten samen het forum schoon houden. Lees er ook nog even de 'ForumFAQ' op na. :)<<<

runescaper8 (gast)

ok, maar ik ga toch binnenkort VCS kopen voor de PSP dan weet ik nu glijk al dat de helf weer niet op wikigta staat(mischien alleen bij mij, want ik kan de helf van de serie net lezen net als LCS)

>>> Door SummerBase: WikiGTA wordt gemaakt door vrijwilligers en het is geen vast werk. De medewerkers moeten ook naar school of werk en die kunnen niet de hele dag klaar staan om een spel te beschrijven. Vice City Stories in al aardig op weg, maar niet iedereen heeft het spel. Het lijkt me dus logisch dat er wat tijd in zit. Een groot deel van GTA Vice City Stories staat er in ieder geval nu al op, en Liberty City Stories is ook al helemaal compleet.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
ok, maar ik ga toch binnenkort VCS kopen voor de PSP dan weet ik nu glijk al dat de helf weer niet op wikigta staat(mischien alleen bij mij, want ik kan de helf van de serie net lezen net als LCS)

is bij mij ook

runescaper8 (gast)

jaa, dan staat er dat je medewerker moer zijn(erg vreemd want het is gwn een link) bvb:de zijmissie's die doen het allemaal niet zoals ××× weer ontopic

>>> Door SummerBase: Reclame maken is op dit forum niet toegestaan. En het lijkt me inderdaad een slim plan om ontopic te gaan.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Ik kan nu wel helemaal voor jou de totale missie beschrijven, maar daar heb jij ook niet veel aan dus laat ik beginnen met het stuk waar je vast blijft zitten. Ik weet het, het is nogal lastig om de auto waar Diego Mendez in zit op te tillen met de magneet, aangezien deze nogal schommelt en Diego niet netjes voor jou stil blijft staan. Zorg er in ieder geval voor dat je de auto van Diego in weet te halen, zodat je hem op kan wachten met de helikopter. Probeer ook zo laag mogelijk te vliegen. Uiteindelijk moet je proberen de magneet zo dicht mogelijk op het dak te krijgen. Blijf proberen en blijf in de buurt van Diego, dan zou het toch echt moeten lukken.

Ik wens je veel succes verder! :cya:

thanx of zo als diego riep

"thank you senior your in credible"

maare bedankt dus

Bewerkt: door jurr.p
Geplaatst:

Ja , ik zit hier met hetelfde probleem ...

Maar zijn er soms hints waar ik het best de auto kan staan / vliegen opwachten ?

Geplaatst:
Ja , ik zit hier met hetelfde probleem ...

Maar zijn er soms hints waar ik het best de auto kan staan / vliegen opwachten ?

Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik veel problemen had met deze missie omdat ik zelf ook niet die auto kon pakken, het is me op het einde dan toch gelukt. En hij blijft op zichzelf ook niet ergens stilstaan, want hij wordt immers lastig gevallen en daarvoor moet je hem ook via die helikopter uit de lucht halen. Wat ik dan in mijn geval deed, ik probeerde heel laag te vliegen boven de auto en dan telkens net een stukje verder om te hopen dat hij net aan de magneet bleef kleven. En op één moment lukte me dat ook en toen was de missie vrij snel geklaard had ik begrepen. Verder tips zijn er niet echt denk ik, blijf gewoon rustig en ga niet stressen als je in tijd nood komt. Dat is mijn visie op deze missie, mocht er nog wat zijn dan hoor ik dat uiteraard graag!

Geplaatst:

Het is me gelukt ;).

Nog even een hint voor mensen die met dezelfde missie problemen hebben :

- Als je de 2e container hebt afgeleverd maak je al onmiddelijk vaart naar Ocean Beach , als je ongeveer ter hoogte van de Escobar I. bent zal je Armando Mendez aan de lijn krijgen

- Vlieg met de heli naar het begin van Ocean Beach ( aan het politiekantoor , kant van de Malibu Club ) en wacht daar op Armando , op de Ocean Beach - weg heb je genoeg plaats om laag te vliegen ;).

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...