Jump to content

Speel jij GTA SA Nuchter

GTA SA Nuchter  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Speel jij GTA SA Nuchter (dus zonder mods)

• Ja
      33
    • Nee
      12
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel GTA SA ook ''nuchter'' dat komt eigenlijk omdat ik geen ervaring heb met mods. Ik weet nooit waar ik ze moet plaatsen enzo. Ik heb één keer geprobeerd om een mod te installeren. Dat was een soort Spider-Man pak. Leek me wel grappig voor een filmpje. Maar het ging mis nu heb ik nooit meer het Gimp Suit. :N

Greetzzz 8)

Geplaatst:

nee. ik heb zelf bv de csi lab mod (zelf gemaakt)

en de csi:sf hummer mod (voor een deel zelfgemaakt)

Geplaatst:

Haha, rare topic titel, ik dacht al van 'Huh? Ga je eerst dronken worden en dan SA spelen?' :puh:

Maar ja, ik heb hem op de PS2, dus ik speel hem zeker nuchter. Ik ga binnenkort ook SA voor de PC halen, kan ik lekker modden. ^_^

Geplaatst:

Nee, mods bestaan om de game vetter te maken en dat doe ik graag.

Het is ook dood simpel om ze te installeren (voor mij in ieder geval).

Geplaatst:

San Andreas speel ik gewoon Nuchter :puh: Op de Xbox kan je volgens mij ook geen Mods gebruiken dus er zit niets anders op dan gewoon lekker nuchter te spelen...

Geplaatst:

ik heb het op de ps2 dus ik speel nuchter (zonder mods) maar als ik het op de com zou hebben en me vrienden zouden het uitleggen zou ik denk ik wel een vette mod instaleren.

Geplaatst:

Voor de PS2 speel ik hem "nuchter"(duh :bonk: ) en de PC versie gebruik ik voor MTA.

Voor de PC dus niet "nuchter".

Boris H.

Geplaatst:

Ik speel GTA San Andreas zonder modifications.

Maar zo gek is dat niet, want ik heb GTA San Andreas voor de X-Box.

Dus, daar kan ik geen mods op toevoegen, anders had ik dat wel gedaan.

Bij GTA VC (voor PC) speel ik het wel met een paar mods.

Alleen zelf heb ik ze niet ge-installeerd.

Geplaatst:

Ik speel GTA SA meestal nuchter. Als ik de tags, horsehoes of oysters ga verzamelen gebruik ik wel Pillager V1 van Demarest. Dan krijg je bolletjes op de radar waar de dingen zijn, maar dat gebruik ik vooral uit luiheid.

Voor de rest zitten er nooit mods op mijn gta's.

Ik heb wel eens automods gehad, maar deze vind ik nooit echt in het spel passen kwa texture en dergelijke.

Geplaatst:

Ik speelde SA nuchter. Maar nu zit er een mislukte mod van mijzelf in en ik heb nog geen tijd gehad om het eruit te halen :clown: Nu ik SA zo goed als uit heb gespeeld, zal mijn SA even niet meer nuchter zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...