Jump to content

Hoe spelen jullie SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Op wat voor manier spelen jullie GTASA? Serieus (met grote ogen gefocused achter je beeldscherm zitten)

Relaxed? (Je zit gewoon lekker, leunt achterover en drukt op tijd op de knopjes). Hyper? (Je ramt op de knoppen en je zit voorover gebogen tegen je scherm geplakt). Of zoals ik doe, een beetje humor-ervan-maken? (met een glimlach -nee, geen big smile- zitten te spelen en zelf commentaar geven, zoals "sterf, tuig, muahaha :puh:")

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe ik Gta Sa speel is verschillend!

1. Het ligt eraan of ik een goeje bui heb :duh:

2. Welke Missie ik speel

3. Welke wapens ik heb (Ketting zaag Muhahaha) :bonk::bonk:

Bewerkt: door markoes
Geplaatst:

Meestal idd een beetje relaxed achterover, maar als ik in een missie zit en de shit wordt serieus dan ga ik meteen rechtop zitten :puh:

Geplaatst:

Hyper. Ja, echt, als ik missies doe alleszins. Anders is het gewoon achterover hangen in m'n stoel en op de knopjes drukken. (vooral F9 dan ... )

Geplaatst:

Op het begin speel ik relaxt! Maar als ee missie na drie, vier keer niet lukt dan wordt ik wel een beetje venijnig en dan stop ik automatisch, ik wil niet zo'n freak worden die gek wordt achter zijn scherm :bonk:

Geplaatst:

Ik speel SA dagelijks.

Maar ik heb hem al uitgespeeld.

En ik ga morgen denk ik weer opnieuw beginnen.

Het is een leuke spel, ik speel meestal gewoon lekker Politie missies, of Ambulance/brandweer missie's.

Voor de rest rijd ik een beetje in het rond, en ik ga een beetje doen ofals het real life is.

Geplaatst:
Meestal idd een beetje relaxed achterover, maar als ik in een missie zit en de shit wordt serieus dan ga ik meteen rechtop zitten :puh:

Precies, gewoon rustig en als er iets gebeurd dan zit ik rechtop :D

Geplaatst:

Normaal zit ik relaxt, rijd ik wat rond. Maar als ik een missie doe, ga ik meteen rechtop zitten om die missie snel uit te spelen. Daarna zak ik weet terug in de relaxte stand. Aanslag hier, gangwar daar. Om geen genoeg van te krijgen ^_^

Geplaatst:

speel 't alleen nog maar voor de lol, beetje rondvliegen in hydra andre hyrda's afknallen, met tank beetje rondcruisen, cheats dat er allemaal clowns rondlopen, hotrod pakken, cheat dat je kan vliegen, enz

daarbij veel lachen, vooral als er vrienden bij zijn, met een bmx van een hoog gebouw af jumpen en dan kijken wie de meeste rondjes kan draaien of wie 't mooiste op de nek terechtkomt :puh:

Geplaatst:

Als ik een ander kapsel ga kopen eten drinken dan Relaxed. Als ik een missie aan het doen bent zit ik me me neus tegen me scherm. ^_^

Geplaatst:

Wanneer een GTA net uit is en ik met de missies bezig ben, speel ik serieus. Want je wil die storyline toch zo vlug mogelijk uithebben om te zien wat er allemaal gebeurt. :puh:

Maar als je het spel al een tiental keer 100% uitgespeeld hebt, ken je die missies zo goed als uit je hoofd dat je gewoon zeer relaxed aan het spelen bent. Zo speel ik dus GTA (SA)... :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

ik begin gewoon relaxt maar naderhand als een missie dan na 5 of 6 nog niet lukt begin ik hyper te worden zit ik met middelvingers naar de geene die me aresteerd of dood :D

en soms geef ik comentaar met missies dat er iemand bij je hoor zo van achterlijke sul stap dan in dat ie dan tege een muurtje blijf staan en niet instap

Bewerkt: door GTAVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...