Jump to content

Hoe spelen jullie SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik missies aan het doen ben dan speel ik serieus, anders wordt ik chagrijnig en gefrustreerd als ik het nite haal. Anders speel ik altijd chill en geef ik inderdaad ook zelf commentaar.

Justin w

Geplaatst:

Ik doe altijd alles zo netjes mogelijk :klap:

en als ik soms een missie niet haal gaa ik vaak ff klooie in de stad :)

aanslagen plegen en zo ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Bij VC Zeer relaxt en rustig. Op de een of andere manier geeft dat Funky-disco-80's thema mij een heel speciaal gevoel en de villa's en shit gwn de omgeving en de sfeer :?

Bij SA heel rechtop en gwn lekker intens omdat je daar echt zo'n getto gevoeltje krijgt en je gwn meer vrijheid en wapens hebt.

Bewerkt: door Pimpie_007
Geplaatst:

lekker rustig alsof ik zelf door die ghetto loop. mensen die me niet aanstaan schiet ik kapot en hou me aan geen enkele regel. net als thuis :puh:

Geplaatst:
Hyper. Ja, echt, als ik missies doe alleszins. Anders is het gewoon achterover hangen in m'n stoel en op de knopjes drukken. (vooral F9 dan ... )

Hoe zou dat nou komen? (van die f9)

Ik zit wel relaxed, maar speel serieus.

Geplaatst:

Ik speel hem zeer relaxed.. heb een lekkere luie stoel, die zit erg lekker

en als ik missies moet doen waar je ventjes dood moet maken, zit ik, inderdaad, gewoon dingen te roepen als "sterf, bitch" zulk soort dingen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Nou eerlijk gezegt heb ik mezelf er laatst op betrapt dat (nadat ik een paar keer een missie had gefaald en hem eindelijk gehaald had) mijn hart als een gek tekeer ging :puh: echt heel maf, zo'n missie met veel schieten was het geloof ik of een race missie.. echt vaag.. Meestal bij het spelen zit ik toch echt zo van "HOU JE MOND iedereen om me heen want IK zit GTA te doen en ik ben bezig en je kan me niet storen want ik zit aan het beeldscherm vastgelijmt".

Als ik lekker zit te cheaten(ongeveer alle functies van mijn trainer aan :cab::bonk: ) dan zit ik wel achterover geleunt(net als nu :bonk: ) Maar meestal zit ik heel gespannen te spelen als het een missie is.

En als mijn spel een paar keer crashed, zoals vandaag, heb ik in 3 halve dagen ong. heel SA uitgespeeld, kom ik bij end of the line, gaat Sweet met me wisselen dat ik moet schieten, ontploft m'n auto, tot 2 keer toe, (was pas 3 kwartier aan het spelen ofzo) en tussen die 2 keer was hij helemaal gelukt, dus ik zit dat laatste gesprek/die laatste cutscene te kijken, is hij afgelopen, ik geloof dat dan de aftiteling komt, wordt mijn beeld zwart dus ik denk, yes, nu komt de aftiteling of die komt pas nadat ik de photo ops/tags/horseshoes heb gedaan, zie ik heel vaag dat de stad weer begint te laden, zie ik ineens mijn muis, staat er dat er een fout in GTA is opgetreden dat m'n spel afgesloten moet worden..

Dan zit ik dus wel zo van gvd(maar dan volluit) stom k.. uhm.. rot spel!..

Oja en ik ben ook wel eens in commentaar buien, dan ga ik door een bug met die dingen die je met die kraan in LV(de stad, niet de quarry kraan) kan optillen, daar op met een jetpack, en een sniper rifle, en dan ga ik lekker snipen, de politie kan me daar op toch niet pakken. Dan is het bij mij de hele tijd zo van "BOOM, HEADSHOT, b*tch!"

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

het ligt eraan wat ik doe in GTA ;) doe ik missies?, sta ik rechtop :puh: loop ik te schieten als een maniak enz. doe ik het chill 8)

Geplaatst:

ik ben altijd wild :engel:

mn psp is kapot gegaan omdat een missie in VCS niet lukte :puh:

en ik geef mn computer ook veel klappen als het niet lukt (meestal doe ik mezelf het meeste pijn :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...