Redbullcola Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik ben bezig met missies van politie van de government. Ik heb net vliegbasis property gekocht. hier komt 't: Ik loop blij naar de tv. Het eerste wat je moet doen is opstijgen. Ik stijg op . Wat moet ik dan doen? waar moet ik heen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 naar dat rode rondje en je landingstel inklappen met R3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 huh welk rondje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 huh welk rondje? als het goed is want ik denk dat je de 1e missie bedoelt hoef je alleen op te stijgen en je landigsgestel in teklappen en dan rechtdoor naar een rood rondje in de lucht te vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Als je eenmaal opgestegen ben moet je gelijk het landingsgestel intrekken en dan gelijk omhood dan zie je het rondje vanzelf (ook wel corona genoemd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tombatselier Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik ben bezig met missies van politie van de government.Ik heb net vliegbasis property gekocht. hier komt 't: Ik loop blij naar de tv. Het eerste wat je moet doen is opstijgen. Ik stijg op . Wat moet ik dan doen? waar moet ik heen? :huh: is er dan vliegexamen ik ga stiekem in vliegveld en steel daar jetvliegtuig (dodo nie is slecht) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik heb em Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.