King Room Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 The Re-Up,, dat is z'n chil album!! Reageren
ZOrange Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Was bij een paar maten, en daar stond een cd van faitless op. Ik vind het wel goede muziek, echt iets voor de tijdloze. Ik geef de cd zo'n 8.5/10 omdate r toch een paar faits bij waren, die echt slecht zijn. Reageren
Blink Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Op de PC heb ik de CD staan van Radio Los Santos, heerlijk Geef hem een 9/10 Hoe kom je daaraan? Die wil ik ook wel! Heb hem hier op CD, ik rip hem wel even naar mijn PC en dan stuur ik hem naar je! Zie ff je Postvak! >>> Door Dizzee: Voor eigen gebruik mag je zo'n cd wel rippen, maar als je die dan gaat doorsturen naar andere mensen, dan praten we over warez. Op dit forum praten we daar niet over, dus posts zoals deze wil ik niet meer zien. <<< Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De laatste CD's waar ik naar geluisterd heb zijn LOL <(^^,)> van BassHunter en de CD van Sensation White 2006. Voor beide een 9.5/10! Nuke[NL] Reageren
Sdajafol Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ben nu op mijn pc de cd God Was Created van Vehemence aan het luisteren, prima cd, een van de betere melodic death metal bands die er rond lopen, omdat het in plaats van een depressieve zooi gewoon death metal met een duidelijke melodie erin is, inclusief solo's en goede riffs. Maargoed, als het ging om welke legale/gekochte cd het ging, in dat geval With Oden On Our Side van Amon Amarth, de nieuwste cd van deze zweedse vikingen, na een toch iets minder goed album (ben de naam even kwijt) keren ze terug met een prima album, de stem van zanger Johan klinkt rauwer en bruter, de riffs zijn sneller en er word weer volop geslacht in naam van de noorse goden Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Vandaag heb ik het album van Tupac, Greatest Hits geluisterd.. Goed relaxt album omdat alle relaxte nummers van Pac erop staan.. Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 De laatste CD's waar ik naar heb geluisterd zijn "Völkerball"-Special Edition van Rammstein en "Butchering the Beatles - A headbashing tribute" (verschillende rock-/metalartiesten) Aye, Sophianumgamer Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 De laatste CD die ik heb geluisterd is The Doctor's Advocate, zee relaxt. Ook heb ik Greatest Hits van 2PAC ok nog geluisterd, zeer relaxt. The Game 9/10 2PAC 9,5/10 Reageren
Nielok Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 the Oh! Megamix 3 (jump/compilation) 9/10 Lostprophets - Liberation Transmission (emo/alt rock) 8/10 morge waarschijnlijk nieuw cd'tje kopen Reageren
Arjen Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Akon - Konvicted The Rain & Gangsta Bop Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 De oudste CD van Metallica: Kill 'em all 9,5/10 , en verdient! Reageren
Slimm Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Akon - KonvictedThe Rain & Gangsta Bop The Rain, Never took the Time, Tired of Runnin', Once a While, Don't Matter en Gringo Reageren
Preddy Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Mijn eerste rock-cd'tje was van hun, dit was de tweede maar ik vond het echter tegenvallen en daarom niet echt vaak geluisterd. Laatst heb ik eens gekeken wat ik allemaal voor CDs had en kwam ik deze weer tegen. Op zich vind ik 90% van de liedjes aardig, en ongeveer 50% goed genoeg om te luisteren. 6/10 geef ik het. Overigens lees ik net dat ze al een kleine twee jaar uitelkaar zijn, vond al dat het redelijk rustig was omtrend hun . Bewerkt: 9 januari 2007 door Preddy Reageren
Dageraad Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik heb zaterdag in een dubbelpak bij de Van Leest (Big Sale ) voor 10 euro twee albums van de legendarische Jeff Buckley gekocht: Grace en Mystery white boy (live). Ik heb nu alleen nog Grace helemaal beluisterd. Schitterend album. Goede teksten en de 3 covers zijn voortreffelijk. Ben normaal niet zo happig op covers, maar voor Jeff's versie van Hallelujah van Leonard Cohen ben ik gevallen. Drie keer zoveel emotie. 10/10 Favourite Songs: Lilac Wine, Grace, Hallelujah, Dream Brother Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.