Jump to content

Laatst Beluisterde CD

Recommended Posts

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaddyPimp

4

• LBG

3

• gammie_

3

• RobertSA

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het laatste album wat ik heb geluisterd vandaag was een LP. (langspeelplaat)

Het is 'the greatest hits of John Lee Hooker'

Ik luister bijna alleen maar platen, bijna geen CD's, platen geven een mooier geluid.

Geplaatst:

Stadium Arcadium - Red Hot Chili Peppers

Een zeer goed album met eigenlijk geen 'irritante' nummers maar wél een paar hits. Wat mij betreft is het album dan ook zijn geld en een 9.5 waard. :Y

Geplaatst:
Stadium Arcadium - Red Hot Chili Peppers

Een zeer goed album met eigenlijk geen 'irritante' nummers maar wél een paar hits. Wat mij betreft is het album dan ook zijn geld en een 9.5 waard. :Y

Die heb ik laatst ook geluisterd, ik luister alleen maar Rap en Red Hot Chili Peppers. Ik ben het helemaal met je eens eigenlijk, Moonbeam. Heel goed album.

Geplaatst:
Eminem : The Re-Up,, dat is z'n allerbeste album met en chill 8)

Vind jij hem beter dan The Marshall Matters LP en The Eminem Show? Dat vind ik echt niet. Veel te veel Smack That achtige nummers.

Geplaatst:

Eminem : The Re-Up,, dat is z'n allerbeste album met en chill 8)

Vind jij hem beter dan The Marshall Matters LP en The Eminem Show? Dat vind ik echt niet. Veel te veel Smack That achtige nummers.

Ieder zijn eigen stijl he, nu weet onderhand het hele forum wel dat je The Re-Up niet goed vind.. :cab:

----

Het laatste album wat ik heb geluisterd is T.I. - King. Dikke 9/10 waard.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht dat dat wel een beetje een gedeelde mening was.

EDIT: BTW, ik vind niet het hele album slecht, er staan wel goede nummers op. Ik ben alleen veel beter van Eminem gewend.

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

Nas - Hip Hop Is Dead

Vet album, het nummer Hip Hop Is Dead vind ik 't beste. Ik vind dat Nas de stem van Kanye West geeft. :D Ik geef het album 8/10.

Geplaatst:

Ik heb geluisterd en luister nu weer, een verzamel album genaamd ''Absolute Rock'' bestaande uit 3 cd's waaronder nummers van: Nickleback, Di-rect, Oasis, Kane en Spin Docters.

Global.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...